maandag 12 oktober 2015

Kit in de Hoofdrol: Watercolor Wishes Card Kit - Day 1

Hi!

Deze week staat in het teken van de Watercolor Wishes Card Kit.





Wat een geweldige kit is dit! Deze kon pas in juli i.p.v. juni besteld worden, maar wat was dat het wachten waard!
In juli was ik al aan deze kit begonnen, toen ik een gezellige middag bij één van mijn downlines (mensen die bij mij zijn ingestapt) aan het craften was. Deze kit was dus nog niet af (lees: eigenlijk niet echt verder gekomen dan openen en "oehhh...aaahhhh...geweldig!!") en heb deze afgelopen zaterdag tijdens een creamarkt waar ik stond verder gemaakt.

Wat is het een leuke kit om mee te werken :-)






Je kunt deze kit vinden op pagina 80 (stempelset) en 155 (gehele kit) van de jaarlijkse catalogus.
Deze kit bestaat uit materiaal om 20 kaarten te maken en is in alles voorzien; papier, enveloppen, sequins, houten embellishments (versierseltjes) én inkt ÉN die geweldige stempelset.
Het pakket kost EUR 42,50, maar dan heb je ook wel wat! Het enige wat ik nog aanraad is de Fine Tip Glue Pen waarmee je de sequins en houten embellishments prima kunt opplakken.
Dat is EUR 2,50 per kaart en waar koop je tegenwoordig nog een kaart voor deze prijs én prachtig handgemaakt??
En aangezien je de stempelset en inkt kunt "hergebruiken", kun je er nog meer kaartjes mee maken. Ideaal! :-)

Hierbij twee van de gemaakte kaarten uit de kit :-)
Deze zijn zowel geschikt voor mannen/jongens als voor vrouwen. Love it!






Bedankt voor het kijken en tot morgen, want dan heb ik weer twee andere kaartjes voor jullie :-)

En als jullie je nu afvragen wat die Stampin' Mist en Stampin' Scrub inhouden die ik hieronder heb gezet... neem dan vooral morgen een kijkje ;-)




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten