donderdag 29 oktober 2015

Nog maar 2 weken....

En dan zit ik met heeeeeeeeeeeeeeel veel andere lieve, geweldige, fantastische demo's in Brussel voor het eerste OnStage Live Event ever en wat heb ik er een zin in!!

Vorig jaar heb ik met heel veel plezier genoten van Convention 2014 in dezelfde stad. Wat werden we verwend en wat was het gaaf om demo's van over heel Europa te zien en te spreken.
Stroopwafels, zoute drop en andere Nederlandse lekkernijen vielen zeker in goede aard bij voornamelijk de UK demo's. Which....by the way... moet ik dit niet vergeten mee te nemen :-)

Wil je ook weten hoe het er ongeveer aan toegaat??
Dan is hier een filmpje van vorig jaar, 2014. Het was GENIETEN!





Ik kijk erg naar het eerste OnStage Live Event uit!
Gezellig met een aantal dames in hetzelfde hotel, veel lol, lekker eten, veel informatie...kortom: LEUK!!

Lijkt het jou ook leuk om dit soort evenementen mee te maken? Op deze schaal of wat kleinere schaal (teambijeenkomsten etc.), wordt dan ook demo!
Het is alleen al leuk om veel nieuwe mensen te leren kennen die van hetzelfde houden als jijzelf.
En de korting die je ontvangt is natuurlijk ook zeer plezierig! :-)

Voor meer informatie mag je mij altijd bellen op 06-13226588 of mailen op stempelkeuken@gmail.com

Ik kijk ernaar uit om jou in mijn team te mogen ontvangen en jou mee te nemen op de reis die Stampin' Up! heet. Het heeft mij al zoveel moois gebracht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten