dinsdag 13 oktober 2015

Kit in de Hoofdrol: Watercolor Wishes Card Kit - Day 2

Hi en welkom bij dag 2 van de Kit in de Hoofdrol: Watercolor Wishes Card Kit

Vandaag weer 2 kaartjes voor jullie en wat was het een leuke kit om mee te werken. Genoeg ruimte om zelf met de materialen aan de slag te gaan, of om het "gewoon" na te maken vanaf het voorbeeld.



Gisteren had ik ook beloofd om wat extra uitleg te geven over de Stampin' Scrub en Stampin' Mist.
Dit zijn wat mij betreft basisbehoeften van iedere stempelaar (m/v). Ze dienen ervoor om jouw stempels grondig te reinigen nadat je deze hebt gebruikt.
De Scrub bestaat uit 2 delen: regen en zon. De "regen"-kant spray je in met de mist en de "zon"-kant niet.
Als je klaar bent met stempelen (of je wilt een andere kleur inkt ;-) ), haal je jouw stempel een aantal keer heen en weer over het gedeelte waar je de mist hebt gesprayd en dan maak je jouw stempel weer droog aan de "zon"-kant.
Ik maakte altijd mijn stempels schoon met babydoekjes *lekker makkelijk!*, maar heb gemerkt dat deze nogal eens vezels achterlaten en dat is natuurlijk erg jammer als je net een mooie stempel wilt gebruiken. De Scrub doet dit niet, dus echt ideaal!
Ik ben er in ieder geval SU!-per blij mee :-)

Weer tot de orde van de dag...2 kaartjes...





En natuurlijk weer een opsomming van de gebruikte materialen:


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten