maandag 1 februari 2016

Stampin' Up! Going Global - Dag 1: Kaartje

Hi en welkom bij een week waarbij ik jou een zeer groot welkom heet in de wereld van Stampin' Up!

Deze week staat de stempelset "Going Global" in de hoofdrol en ik laat je iedere dag kennis maken met verschillende producten uit de Stampin' Up! catalogi in combinatie met deze stempelset.
Er staan zoveel verschillende producten in al deze catalogi, dat je soms gewoon niet meer weet waar je moet kijken (en geloof mij... iedere keer zie ik weer iets wat ik wil hebben of wat ik na wil maken!)

Daarom noem ik de catalogus altijd liefkozend een ideeënboek, aangezien je er zoveel inspiratie uit kunt halen!



http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken, Angélique Nederpel Going Global, Mint Macaron, Rhinestone Basic Jewels, Ribbon, Tea Lace Paper Doilies, Tip Top Taupe, Watermelon Wonder, World Traveler


Vandaag voor jullie een kaartje wat ik heb gemaakt met 3 van de InColors kleuren van 2015-2017, namelijk Tip Top Taupe, Watermelon Wonder en Mint Macaron.
Geweldige kleurtjes die je zowel samen als afzonderlijk met de andere Stampin' Up! kleuren kunt gebruiken. Zo is Mint Macaron met Blushing Bride hier een absolute favoriet.

Ik heb eerst een basiskaart (half A4 gesneden en daarna gevouwen) gemaakt in Tip Top Taupe.
Hierna een iets kleiner gesneden stuk Watermelon Wonder erop geplakt. 
En toen heb ik een stukje Mint Macaron kleiner gesneden en geëmbost met de "World Traveler" Embossing Folder.
Ditmaal ook een Tea Lace Paper Doilie gebruikt. Daarop een stukje Tip Top Taupe lint en een stukje DSP.
De tekst gestempeld, 1x met Tip Top Taupe en 1x met Watermelon Wonder. Het woordje "Love" heb ik uitgeknipt en met de dimensionals opgeplakt.
Het kaartje heb ik afgewerkt met wat Rhinestones.

Het was een ontzettend leuk kaartje om te maken, vooral ook omdat ik zeer weinig het Tip Top Taupe lint gebruik, dus het was fijn om deze weer eens van de plank te halen.

Ik hoop dat je het kaartje ook leuk vindt.
Morgen weer een nieuwe. Same time, same channel ;-)



http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken, Angélique Nederpel Going Global, Mint Macaron, Rhinestone Basic Jewels, Ribbon, Tea Lace Paper Doilies, Tip Top Taupe, Watermelon Wonder, World Traveler





Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten