maandag 15 februari 2016

Stampin' Up! Number of Years; 65 jaar

Goedemorgen en welkom nieuwe week!

Deze week staat de geweldige set "Number of Years" in de Spotlight.
Het is een Photopolymer stempelset met bijbehorende stanfszen. ideaal en wat een variatie kun je hiermee aanbrengen!
Deze set kun je vinden in de Spring/Summercatalogus op bladzijde 10-11 :-)
Ik kon dus ook niet wachten toen ik deze set eindelijk in mijn handen had om ermee te kunnen spelen.

Ik wens je deze week veel plezier met "Number of Years"! :-)

By the way.... op 12 maart geef ik een gezellige High Tea workshop.
Nadat ik gisteren deze op facebook had gezet, liep deze direct behoorlijk vol, want er zijn nog maar 2 plaatsen van de 6 beschikbaar!
Wees dus snel erbij! Voor meer info verwijs ik jou naar het kopje "Workshops" voor meer informatie hierover.

Dan nu over tot de orde van deze week... projecten met "Number of Years".

http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Bitty Butterfly punch, Blushing Bride, Crumb Cake Note Cards, Daffodil Delight, Large Numbers Framelits, Number of Years, Number of Years bundle, Old Olive, Wink Of Stella, Wisteria Wonder



http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Bitty Butterfly punch, Blushing Bride, Crumb Cake Note Cards, Daffodil Delight, Large Numbers Framelits, Number of Years, Number of Years bundle, Old Olive, Wink Of Stella, Wisteria Wonder




Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten