vrijdag 5 februari 2016

Stampin' Up! Going Global - Dag 5

Aloha!

Vandaag een toepasselijk kaartje, want "I'm Lost Without You". Zonder jullie, mijn lezers, klanten, vrienden, familie, etc. zou ik nergens zijn :-)
Uiteraard kan dit kaartje ook gebruikt worden om jouw geliefde te verrassen.

Weer een kaartje met de "Going Global" stempelset en het bijbehorend DSP; Going Places.
Het blauwe achtergrondje heb ik gemaakt zoals ik afgelopen week ook één van de Project Life kaartjes heb gemaakt: stempelen op designer series paper. Het geeft leuke effecten!

Heb je je al opgegeven voor de workshop van 19 februari?? Nee?? Doe dit dan snel, want er is nog maar een enkele plek over! Het is deze week snel gegaan met aanmeldingen :-)
Vandaag is de laatste dag om jezelf op te geven. Dit i.v.m. het doen van de bestellingen.
Stuur een mailtje naar stempelkeuken@gmail.com om jezelf op te geven en dan verwelkom ik jou graag de 19e!


Kom overigens morgenochtend ook terug.... dan doe ik weer mee aan een geweldige bloghop wat in het teken staat van "Love is in the Air".
Ik heb er zin in en heb een project waar ik erg blij mee ben. Iets anders dan een kaartje in ieder geval :-)
Kom je ook gezellig??


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken 2" Circle Punch, Archival Black, Basic Black, Going Global, Going Places DSP, Lost Lagoon, Piercing Tool, Sahara Sand, Triple Banner Punch, Updated Essentials Paper piecing



http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken 2" Circle Punch, Archival Black, Basic Black, Going Global, Going Places DSP, Lost Lagoon, Piercing Tool, Sahara Sand, Triple Banner Punch, Updated Essentials Paper piecing





Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten