woensdag 19 juli 2017

Coffee Break Bundel - dag 3

Moggûh!

Zoals wij dat hier zeggen ;-)

Goedemorgen! Leuk dat je er weer bent!

Vandaag een warme dag voor de boeg met hopelijk aan het eind toch wel wat regen. Ohhh...wat houd ik van regen tijdens een warme dag. Houd jij ervan?

Voor nu weer een kaartje, ditmaal een mini, een Project Life-kaartje van 3x4 inch, ofwel een halve foto ;-)

Ik kwam deze techniek een aantal weken geleden terug tegen op een blog (heb echt geen idee meer welke...note to self: noteren waar ik iets heb gezien. Was jij het?? Stuur dan even een berichtje, dan schrijf ik erbij dat ik dit via jouw blog heb gevonden!) en vond 'm toch wel heel erg gaaf.
Je hebt hiervoor aquarelpapier, aquapainters en inkt nodig om dit effect te kunnen krijgen. En wowie...love it!!

Ik ga binnenkort een workshop met deze set geven en ga deze techniek dan ook behandelen. Dus wil je er zeker van zijn om te weten wanneer deze workshop plaatsvindt, geef je dan op via stempelkeuken@gmail.com of geef jezelf op voor mijn nieuwsbrief (aan de zijkant van mijn blog te vinden).


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Corrugated Elements, Early Espresso, Stampin' Dimensionals


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Corrugated Elements, Early Espresso, Stampin' Dimensionals



En...wat vind je ervan?? Laat gerust een reactie achter :-)

Voor nu wens ik je een mooie (warme!!) dag toe en graag tot morgen!



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten