zaterdag 1 juli 2017

Juli: Bonus maand!




Vandaag een tweede bericht, ditmaal een informatief bericht :-)

Juli staat namelijk bol van de bonus! En ik kan je zeggen dat ik de andere "bonus" al heb uitgeplozen, zodat ik volgende week mijn boodschappen weer kan halen.
De bonus van Stampin' Up! is wat anders..hoewel...ook nu krijg je wat extra's!


Wat houden de Bonus Days precies in?

Deze Bonus Days duren de gehele maand juli, dus van 1 t/m 31 juli.
Bij iedere EUR 60,- die je besteedt, ontvang je een coupon t.w.v. EUR 6,- Dus bij EUR 120,- ontvang je 2 coupons etc.
Deze coupons kun je in augustus inleveren, waardoor je in augustus weer goedkoper uit bent met jouw producten.
Dus maak een verlanglijstje, mail deze naar stempelkeuken@gmail.com en plaats een bestelling van minimaal EUR 60,- om in aanmerking te komen voor deze geweldige promotie.


*De Stempelkeuken InColor Club en Project Kit zijn uitgesloten van deze bonusdays. Wel kun je uiteraard een bestelling van tenminste EUR 60,- plaatsen en jouw kit(s) mee laten versturen*



Christmas in July

Juli staat in het teken van het voorbereiden voor de kerstperiode. Het is de start voor het maken van kerstkaarten en Stampin' Up! doet daar deze maand nog een schepje bovenop indien je ook gezellig instapt.
Wanneer je instapt, heb je altijd al een mooi voordeel van EUR 46,-, want je koopt namelijk het productpakket (wat je zelf mag samenstellen!) voor EUR 129,-, terwijl je voor EUR 175,- aan producten mag uitkiezen!
Dat is dus altijd al mooi meegenomen, maar in juli krijg je er ook nog het volgende bij:


Product List


PLUS de nieuwe stempelset Carols For Christmas (clear) t.w.v. EUR 24,-!
Deze zal pas in augustus voor mensen verkrijgbaar zijn, maar als demo kunnen wij deze nu al verkrijgen!

Dat is dus nog eens EUR 87,50 aan EXTRA GRATIS producten in jouw startpakket.
Kortom... je ontvangt een pakket t.w.v. EUR 262,50 voor maar EUR 129,-!!

En de voordelen?? Je ontvangt tot en met december 2018 sowieso 20% korting op al jouw Stampin' Up! bestellingen, je wordt teamlid van een gezellige club, je kunt naar Stampin' Up! bijeenkomsten, je ontvangt als eerste alle nieuwtjes, en nog zoveel meer!
Graag vertel ik jou hier meer over en verwelkom ik jou in mijn gezellige team :-)

Enneh.... je hoeft dus GEEN workshops etc. te geven! Gewoon voor jezelf (en eventueel vriendinnen etc.) bestellen is ook helemaal prima. Ook daar vertel ik jou graag meer over.

Op 21 juli hebben we weer een gezellige teamavond en je bent van harte welkom!

Mocht je jezelf nu direct willen aanmelden, klik dan op onderstaande link:



Mijn bestelling voor de Carols for Christmas stempelset (en stanzen, want die zijn er ook!!) gaat er zo dadelijk uit.
Dat is dus ook een voordeel van demo zijn: van te voren al producten mogen aanschaffen :-)


Kortom: Stap gezellig in en ik begeleid jou tijdens jouw SU!-avontuur. Ik heb er tot op heden (en dat is ruim 3 jaar later) nog geen moment spijt van gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten