donderdag 20 juli 2017

Coffee Break Bundel - dag 4

Hiya!

En....gisteren de hitte overleefd?? Het was hier niet om uit te houden :-) Dus een flink deel van de dag de gordijnen dicht gehad en lekker met papier, inkt en stempels aan de slag gegaan.

Vandaag heb ik voor jullie een cadeauzakje waar je gemakkelijk een cadeaukaartje op kunt plakken en in kunt doen. Ideaal voor die Starbucks-kaartjes ;-)

Wat ik zo leuk vind aan deze nieuwe Stampin' Up! catalogus, is het feit dat er diverse stanzen zijn die ook het design papier kunnen uitstanzen, zo ook de stanzen van de Coffee Cups Framelits dies. Is toch té leuk die ienieminie koffiebekers?? Ik vind ze top!


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Corrugated Elements, Early Espresso, Stampin' Dimensionals


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Corrugated Elements, Early Espresso, Stampin' Dimensionals


De Stempelkeuken Coffee Break Bundel Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com Coffee Café, Coffee Café bundel, Coffee Cups Framelits, Coffee Break,Crumb Cake, Corrugated Elements, Early Espresso, Stampin' Dimensionals



Het projectje vind ik wel heel erg goed geslaagd :-)
Wat vind jij ervan? Toch erg leuk om een koffieliefhebber een giftcard te geven, nietwaar?!


Voor nu wens ik jou een hele fijne dag! Ik ga nog even wat schoonmaken en dan komt er gezellig een vriendinnetje een dagje knutselen. En het mooie is dat ik haar via Stampin' Up! heb leren kennen!
Zo leuk dat je dit als extraatje erbij krijgt wanneer je instapt als SU! demo.... gewoon een extra "familie" erbij :-)

En het is deze maand extra fijn om dat startpakket aan te schaffen, want je mag voor EUR 175,- aan producten uitkiezen, krijgt nog eens producten t.w.v. EUR 87,50 daar GRATIS !! bovenop en je betaalt voor dit alles slechts EUR 129,-!!
Ik vertel jou er graag meer over. Wanneer het jou niet lukt om jouw kwartaalbedrag te behalen....geen probleem! Je wordt automatisch uitgeschreven en de producten mag je gewoon houden :-)
Neem via stempelkeuken@gmail.com contact met mij op.


Geniet van een mooie dag!


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten