maandag 18 juni 2018

Bloemen Zeggen Meer

Goedemorgen!

Heb je een lekker weekend gehad? Ik wel. Hoewel het weer niet heel warm is, was het heerlijk weer om dingen te ondernemen, zoals heerlijk freubelen met nieuwe materialen ;-)

Stampin'Up! komt erachter dat Nederlanders toch ook geïnteresseerd zijn in Nederlandse stempelsets, dus ook in de nieuwe catalogus staan er weer een aantal nieuwe sets, waaronder "Bloemen zeggen meer".
Een prachtige Suite, ofwel op elkaar afgestemde producten.
Zo zit er een stempelset, een stanzenset, designer series paper en meer in.

Ik ben "lekker lui" geweest en heb het kaartje wat op bladzijde 128 rechtsonder staat, nagemaakt.
En tóch komt het kaartje er anders uit te zien, doordat ik een andere tekst heb gebruikt.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinup30 #stampinupnl #cardmaking #papercrafting #papercrafts #kaartenmaken #diy #handmade #handgemaakt #stempelen #stamping #stempeln #flowers #flower #abstract #art #bloemen #bloemenzeggenmeer #abstractimpressions #voorjaar #bloemengroet #knutselen #bujojunkies #denhaag #rotterdam #westland #scheveningen #amsterdam #tulpen #tulips #dsp


Maar kijk ook eens naar een detail: ik heb de basiskaart met de thinlits geëmbosst.
Hierdoor krijg je een subtiele achtergrond, welke dus niet overheersend is.

Stampin'Up! heeft in deze nieuwe jaarlijkse catalogus embossingmatjes voor in de BigShot.
Hierdoor veranderd jouw snijmal in een embossingmal. 2 voor de prijs van 1 ;-)

Hieronder zie je het iets beter...

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinup30 #stampinupnl #cardmaking #papercrafting #papercrafts #kaartenmaken #diy #handmade #handgemaakt #stempelen #stamping #stempeln #flowers #flower #abstract #art #bloemen #bloemenzeggenmeer #abstractimpressions #voorjaar #bloemengroet #knutselen #bujojunkies #denhaag #rotterdam #westland #scheveningen #amsterdam #tulpen #tulips #dsp


En dan natuurlijk het hele kaartje.
Superleuk om te maken én helemaal niet moeilijk.
Ideaal voor de Makkelijke Maandag van deze week.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinup30 #stampinupnl #cardmaking #papercrafting #papercrafts #kaartenmaken #diy #handmade #handgemaakt #stempelen #stamping #stempeln #flowers #flower #abstract #art #bloemen #bloemenzeggenmeer #abstractimpressions #voorjaar #bloemengroet #knutselen #bujojunkies #denhaag #rotterdam #westland #scheveningen #amsterdam #tulpen #tulips #dsp


Dank je wel voor het langskomen!

Wist je trouwens dat ik op zondag 8 juli een uitverkoopdag houd?
Ik heb echt mega veel stempels, papier, etc etc waar ik niets meer mee doe, maar welke een liefdevol huis zoeken.
Ben jij diegene die nog op zoek is naar een bepaalde stempelset of bepaalde kleur lint?
Kom dan zeker langs!

Om alles een beetje te spreiden, heb ik deze dag in 3 delen gesplitst. Dit omdat er gewoonweg geen 30 personen op hetzelfde moment kunnen komen ;-)
Je kunt jouw 1e, 2e en 3e keuze doorgeven.
Je kunt kiezen uit de volgende tijden:
1. 12.00-13.00
2. 14.00-15.00
3. 16.00-17.00

Wil je ook gezellig komen? Stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com met jouw tijdsvoorkeur erin van 1e, 2e en 3e keuze.
Je ontvangt van mij een mail met de tijd en het adres terug. Het is overigens in Den Haag en prima te combineren met een uitje naar het strand.

Ik hoop jou dan te mogen begroeten.
Tip: ik woon 1e etage, er is helaas geen lift aanwezig.




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.

Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten