vrijdag 1 juni 2018

GSF - New Catalogue Bloghop





Hi en welkom bij een nieuwe bloghop van de Global Stamping Friends!
Vandaag is DE dag! Eindelijk is deze daar! DE dag dat DE NIEUWE Stampin'Up! catalogus live is!
Boordevol nieuwe, mooie producten, zodat jullie (en ik natuurlijk ook wel..haha) weer mooie projecten kunnen maken.

En wat is er nu beter dan een nieuwe catalogus?
Een bloghop met items uit de nieuwe catalogus, zodat jullie direct inspiratie krijgen!
Dus hier is 'ie! Geniet ervan!

Hi and welcome to another bloghop of the Global Stamping Friends!
Today is THE day! It's finally arrived!! THE day THE NEW Stampin'Up! catalogue is live!
Loads of new, beautiful products for you to create lovely projects.

So what's better than having a new catalogue??
Having a bloghop with items from the new catalogue!
So here it is! Enjoy!!


Ik heb een paar weken geleden een Duitse demo een aantal dagen gezellig op bezoek gehad en aangezien we beiden al wat nieuwe spullen hadden (dat is het voordeel van demo zijn, je kunt van te voren al nieuwe producten aanschaffen én uiteraard met minimaal 20% korting!), zijn wij hiermee aan de slag gegaan.
Ik had de set "Puur Natuur" uitgekozen om mee te werken. Jawel, een NIEUWE Nederlandse set!
Is het niet fantastisch dat SU! steeds meer NL sets krijgt? Wil je alle sets zien die op dit moment beschikbaar zijn, klik dan hier.


Terug naar mijn project...een kaartje.... Het was een erg leuk kaartje om te maken.
Gekliederd én ik heb Vellum herontdekt! Je krijgt hierdoor een net wat subtielere/zachtere look, waardoor het kaartje direct een andere uitstraling krijgt.


A couple of weeks ago, a German demo visited me for a couple of days and as we both had new products in hand (that's one of the great parts of being a demo, plus the at least 20% discount as well!!), we were able to create some stuff.
I worked with the set "Puur Natuur", a Dutch stampset. We don't have that many stampsets, at the moment just 12!!

But back to my project.... a card.
It was so fun to make!
Did a sponging technique and I rediscovered vellum! You will get a more subtle look by adding this, so your card has a different look instantly.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinup30 #stampinupnl #puurnatuur #natuur #naturespoem #rootedinnature #nature #stamping #stempelen #creatief #cardmaking #kaartenmaken #snailmail #postcrossing #ansichtkaart #slakkenpost #kaarten #vellum #kreativ #bigshot #stempeln #denhaag #friendship #vriendschap #scheveningen #westland #rotterdam #amsterdam


En dit is dan het gehele kaartje.
Wat Linen Thread én wat Rhinestones en voila...


And this is the card I made.
Some Linen Thread and some Rhinestones and voila....



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinup30 #stampinupnl #puurnatuur #natuur #naturespoem #rootedinnature #nature #stamping #stempelen #creatief #cardmaking #kaartenmaken #snailmail #postcrossing #ansichtkaart #slakkenpost #kaarten #vellum #kreativ #bigshot #stempeln #denhaag #friendship #vriendschap #scheveningen #westland #rotterdam #amsterdam


Hopelijk vind je het kaartje net zo leuk als dat ik 'm vind.
Het was echt gaaf om deze te maken en het kaartje staat hier nog steeds, te wachten tot mijn catalogusparty aanstaande zondag.

Kom je ook gezellig??
Van 14.00-16.00 bij mij in Den Haag
Je betaalt EUR 7,50 en hiervoor krijg je een hapje en drankje, de catalogus en je gaat nog iets leuks maken.
Geef jezelf op via stempelkeuken@gmail.com

Wie weet maak jij deze kaart dan ook wel ;-)

Wil je een voorproefje van de catalogus?
Klik dan op deze link en dan kun je hem bekijken.

Wil je een "echte"?? Stuur dan een mailtje naar stempelkeuken@gmail.com en voor EUR 3,80 verzendkosten stuur ik er eentje naar jou toe.


Voor nu wil ik jou bedanken om een kijkje te nemen.
Nu mag je weer verder hoppen en wel naar Sarah. Zij heeft weer een prachtig project voor jou gemaakt.
En wanneer je de Stampin'Up! producten ook geweldig vindt, kun je deze altijd bij mij bestellen.
Meer informatie kun je onder de "Next"-button vinden.

Tot gauw!


Hope you like it as much as I do. It was so much fun creating it and it's still here, waiting for my catalogue launch party this Sunday. We might even make this card as well ;-)

Thank you so much for coming over.
Now it's time to hop over to Sarah.
She has a beautiful project for you as well. And if you like these products and are living in the UK, France, Germany or Austria, you're more than welcome to shop with me :-)
More info can be found under the "next"-button.





Alle gebruikte producten vind je hieronder.
Klik op het plaatje voor alle informatie. Je komt dan in mijn webwinkel terecht. Hier kun je alleen met creditcard betalen, maar je kunt natuurlijk ook jouw bestelling naar mij mailen via stempelkeuken@gmail.com
People living in the UK, Germany, France and Austria can also order from me :-)
You can go directly to my webshop by clicking the products. You can pay by creditcard. If you don't have one, you can pay by banktransfer. Just email me at stempelkeuken@gmail.com with your list. Shipping is a flatrate of EUR 5,95 per order.
My hostcode of June 2018 is NEPXQ3AD







7 opmerkingen: