zaterdag 2 juni 2018

NL demo bloghop - Nieuwe Catalogus



Hoi en gezellig dat je een kijkje komt nemen bij deze bloghop.
Deze bloghop is redelijk bijzonder, want er doen alleen Nederlandse demo's aan mee. Erg gaaf dus!
Er is gekozen voor het thema "InColors" en komt dat even mooi uit met die nieuwe, fantastische kleuren. En dan heb ik het nog geeneens over mijn meest favoriete naam ooit: Pineapple Punch!
Ik houd wel van een heerlijk pineapple. Van punch ben ik dan niet bepaald weg :)

Ik heb gekozen voor een setje kaarten met deze nieuwe 5 InColorkleuren.

En wat vind ik de kleuren fantastisch! Heerlijk fris én die kleur groen....... love it!!

Hier is dan mijn project.

Heb het redelijk CAS gehouden :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #variedvases #flowers #bloemen #bloemenkleurenjouwdag #bloemenhoudenvanmensen #cadeau #kado #cardmaking #incolors #kaartenmaken #minikaarten #punch #bigshot #thinlits #denhaag #westland #heesterbuurt #vruchtenbuurt #rotterdam #westland #natuur #moedernatuur #blumen #gezelligheid

Ik heb gebruik gemaakt van de Varied Vases bundel, het InColor 2018-2020 DSP en de bijbehorende inkten.


Ik vind het DSP echt helemaal leuk, vooral die strepen en mini stippen. Té leuk! En ook dit jaar heb ik weer papershares.
Je koopt dan een gedeelte van een dsp-pak. Soms is dat gewoonweg teveel en met de papershares kun je toch dat leuke papiertje bemachtigen, zonder teveel geld uit te geen.
Meer informatie vind je op deze pagina.

En wat vind jij van deze nieuwe InColors?
Ik ben echt helemaal weg van deze InColors en wist je dat ik ook dit jaar weer een InColor Club heb? Voor het derde jaar op rij! Het is dus een succes :-)
Je kunt dan alle kleuren bij elkaar sparen.

Kijk snel hier voor meer informatie.


Bedankt voor het langskomen!

Klik vooral op één van onderstaande linken.




Alle gebruikte producten vind je hieronder.
Klik op het plaatje voor alle informatie. Je komt dan in mijn webwinkel terecht. Hier kun je alleen met creditcard betalen, maar je kunt natuurlijk ook jouw bestelling naar mij mailen via stempelkeuken@gmail.com
People living in the UK, Germany, France and Austria can also order from me :-)
You can go directly to my webshop by clicking the products. You can pay by creditcard. If you don't have one, you can pay by banktransfer. Just email me at stempelkeuken@gmail.com with your list. Shipping is a flatrate of EUR 5,95 per order.
My hostcode of June 2018 is NEPXQ3AD
Big Shot
[143263]
€ 120,00

12 opmerkingen:

  1. Super leuk die CAS kaartjes. Die vazenbundel is een favoriet van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik heb gisteren ook vaasjes gemaakt uit dat papier. Great minds think alike.
    Jouw kaartjes zijn net anders geworden. Erg leuk!
    Heel clean en simpel. Ik hou er wel van.
    Misschien ga ik ze wel casen als dat mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van CAS. Echt hele leuke kaarten geworden. De nieuwe kleuren en het nieuwe DSP zijn echt geweldig he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes Angelique!! Leuk dat je meedoet met onze NL demo hop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke en lieve kaartjes zijn het geworden. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Less is more zegt men toch? Ik houd er wel van. Leuke kaartjes met een favoriete Stempelset

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker frisse kaartjes. Op het plaatje vond ik de stipjes niet leuk, maar in het echt zó anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk en vrolijk. Ik had eerst niks met deze set maar vindt hem nu wel erg leuk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie combinaties, en inderdaad clean en simple. Dat maakt het nu juist zo mooi.
    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn prachtig geworden Angelique! Heel leuk gedaan! Kan niet wachten tot ik het papier ook binnen heb, gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke set kaarten, laat ook de stempelset+pons prachtig zien. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes Angelique ;o)

    BeantwoordenVerwijderen