vrijdag 17 augustus 2018

GSF Bloghop - Happy Anniversary!




Hi en welkom bij de maandelijkse bloghop van de Global Stamping Friends.
Normaal gesproken doen we een hop op de eerste vrijdag van de maand, maar het is ditmaal tijd voor een feestje, want GSF bestaat namelijk 2 jaar!

Sarah vroeg 2 jaar geleden wie het leuk zou lijken om mee te hoppen met allemaal Stampin'Up! demo's en daar zei ik geen "Nee" tegen ;-)
En zo geschiedde... In die 2 jaar heb ik een enkele hop gemist, maar het grootste gedeelte was ik er uiteraard bij.
Dit heeft geleid tot mooie virtuele vriendschappen rond de wereld, maar meerdere personen zal ik gedurende OnStage in Orlando in één van de komende maanden ontmoeten, want dan heeft Stampin'Up! een geweldig event waarbij alle demo's wereldwijd zijn uitgenodigd om te komen.
Dus een feest wordt het sowieso!

Maar eest dit feestje!

Hi and welcome to the monthly bloghop of the Global Stamping Friends!
Normally we do a bloghop every first Friday of the month, but this time we have a party to celebrate as GSF is 2 years old!

2 years ago Sarah asked fellow demonstrators from all around the globe to do a monthly bloghop and offcourse I said yes!".
And so it started... I participated in almost every hop the last 2 years.
It has led me to beautiful virtual friendships worldwide, but hope to finally meet some of these during OnStage in Orlando in the next couple of months. That's one of my goals :)
OnStage is always a party to go to, so I'm really happy to be a part of it!

But first we have this GSF party to celebrate!



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #tropical #tropicalchic #escape #wandering #natureslove #tropics #stempelen #stamping #stempeln #knutselen #handmade #handgemaakt #handmadecards #papercrafting #papier #denhaag #scheveningen #kijkduin #maui #amsterdam #honselersdijk #snailmail #postcrossing #slakkenpost


Ik heb weer gebruik gemaakt van de geweldige Tropical Escape Suite (jaarlijkse catalogus pagina 121).
Toen ik deze Suite voor het eerst zag, was ik direct verkocht en heb er al vele kaarten mee gemaakt.
Dit kaartje is ook weer ter inspiratie voor de Stempelkeuken Receptenchallenge. Mijn challenges facebookgroep.

I made use of the awesome Tropical Escape Suite (AC page 121).
When I saw this Suite for the first time, I was directly sold and I already made a lot of projects with it.
This card is also an inspiration for the Stempelkeuken Receptchallenge. My challenges facebookgroup.



En hier is mijn kaartje. Herken je de layout?? Dat zou best wel eens kunnen, want deze heb ik ook met dit kaartje gebruikt, alleen dan in een andere vorm.
Is toch wel handig als iets op meerdere manieren gebruikt kan worden :-)

And this is my card. Do you recognize the layout? I also used it on this card, only in a different shape.
Isn't it quite convenient when you can use 1 thing in different settings? I love it! :-)



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #tropical #tropicalchic #escape #wandering #natureslove #tropics #stempelen #stamping #stempeln #knutselen #handmade #handgemaakt #handmadecards #papercrafting #papier #denhaag #scheveningen #kijkduin #maui #amsterdam #honselersdijk #snailmail #postcrossing #slakkenpost




Dank je wel voor het langskomen. Laat gerust een reactie achter, altijd leuk om te lezen ;-)
Graag zie ik jou nog een keertje terug. Hop nu maar snel door naar Marieke, ook zij heeft weer iets moois gemaakt!

Thanks so much for coming! Please leave a comment, always nice to read ;-)
Would love it if you can come back another time. Now it's time to hop to Marieke, she has made something lovely!






Hieronder vind je alle gebruikte materialen.


Leaf Punch
[144667]
€ 19,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. 
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. 

Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. 

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 

Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. 

 Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

4 opmerkingen:

  1. What a gorgeous card...I really want *everything* in that suite of products. Thanks so much for sharing :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful project Angelique. Those colours together and so pretty. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card design. I love the combination of pink and green and the way you have combined the designer series paper. :)

    BeantwoordenVerwijderen