vrijdag 10 augustus 2018

Tropical Party Time!

Hoi hoi!

Hier weer eens een berichtje ;-)
Door al dat warme weer is het er niet van gekomen om iets hier op m'n blog te zetten.
Via Facebook kun je mij natuurlijk wel altijd volgen. Daar post ik soms net wat meer ;-)


Anyways.... dat warme weer heeft mij wel aan het denken gezet, want er is 1 set waar ik absoluut lyrisch over ben sinds ik de jaarlijkse catalogus 18-19 onder ogen kreeg en dat is de "Tropical Escape"-bundel.
Heerlijke frisse kleuren en uitermate goed passend bij het weer van de afgelopen weken. En de kleur "Shaded Spruce" in combinatie met "Lemon Lime Twist"?? Kan er geen genoeg van krijgen!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #tropicalescape #tropical #stampinupnl #bigshot #framelits #punch #vellum #dsp #designer #designpaper #stempelen #stamping #cardmaking #papercrafts #papercrafting #basteln #knutselen #kaartenmaken #roze #pink #shadedspruce #tropisch #beach #summer #zomer #explore #wandering #denhaag #thehaguecity #amsterdam #kijkduin #scheveningen #rotterdam #westland #rijswijk #zandvoort #wassenaar #workshop


Afgelopen vrijdag had ik weer een gezellige teamavond bij mij thuis met een aantal dames die bij mij in het team zijn ingestapt. Daar hebben wij ook met deze bundel gewerkt.
Het was weer super gezellig om elkaar weer te zien én om uiteraard creatief bezig te zijn.

En dan is hier het kaartje. Lekker vrolijk...ik houd daar altijd wel van!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #tropicalescape #tropical #stampinupnl #bigshot #framelits #punch #vellum #dsp #designer #designpaper #stempelen #stamping #cardmaking #papercrafts #papercrafting #basteln #knutselen #kaartenmaken #roze #pink #shadedspruce #tropisch #beach #summer #zomer #explore #wandering #denhaag #thehaguecity #amsterdam #kijkduin #scheveningen #rotterdam #westland #rijswijk #zandvoort #wassenaar #workshop


Wat vind je van dat stukje polka dot lint achter het paneel? Vind dat dit echt het extraatje geeft wat deze kaart nodig had.
Dit kaartje was redelijk snel klaar en zelfs het stanzen met de BigShot was in 1 draai gedaan. Top!
Heb jij een BigShot? Ik heb deze echt al jaren (een jaar of 10 denk ik inmiddels) en ben er nog iedere dag erg blij mee! Niet dat ik 'm honderden keren per week gebruik, maar als ik 'm gebruik, ben ik er heel erg blij mee!
Heb je nog geen BigShot, maar zou je deze wel willen? Denk er dan eens over om het instappakket van Stampin'Up! aan te schaffen. Je betaalt EUR 129,- en mag voor EUR 175,- aan producten uitkiezen. Dus daar kun je dus o.a. de BigShot voor kiezen en dan blijft er nog genoeg over om nog wat andere producten bij te doen.


Oh...vergeet ik het toch bijna.... de komende twee weken is het thema bij de Stempelkeuken Receptchallenges:



Perfect dus om met deze producten mee te doen. Doe je ook gezellig mee??
Zou het supertof vinden om jou ook te mogen begroeten :-)

En wist je trouwens dat, ondanks dat het de afgelopen weken echt megawarm is geweest, dat de herfst/wintercatalogus van Stampnin'Up! al bij mij te verkrijgen is?
Je krijgt deze toegestuurd wanneer je de afgelopen 3 maanden een bestelling hebt geplaatst. Wanneer je in augustus een bestelling plaatst, komt deze er automatisch bij.
Indien dit niet het geval is, dan vraag ik een bijdrage in de verzendkosten. Maar dan krijg je wel een supermooie catalogus met prachtige producten én uiteraard geweldige voorbeelden toegestuurd.
Stuur een mail naar stempelkeuken@gmail.com


Voor nu wens ik jou nog een heel fijn weekend toe! En wie weet heb ik nog een blogpost voor jullie.



Leaf Punch
[144667]
€ 19,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten