zaterdag 11 augustus 2018

Promoties Augustus 2018

Hoi!

Lekker aan het genieten van de mooie, minder warme, dagen?
Nou, ik wel...heerlijk om weer iets anders te kunnen doen dan lezen en water drinken de hele dag zonder dat het zweet van je hoofd gutst ;-)

Ik heb nog een drietal mooie aanbiedingen voor de maand augustus voor je. Je hebt ze misschien al voorbij zien komen, maar hier wat meer uitleg.

Laten we beginnen met een geweldige bundel welke alleen in de maand augustus verkrijgbaar is (en ja... dit is echt daarna afgelopen! Op is in dit geval écht op!).
Deze set heet "Colour Your Season" en bestaat uit een stempelset en een bijbehorende set framelits.








De stempelset en framelits zijn zowel los als gezamenlijk in een bundel te verkrijgen.
Wanneer je de bundel koopt, krijg je, zoals gebruikelijk, 10% korting op de gehele set.

Deze bundel is ontworpen zodat je deze het gehele jaar kunt gebruiken. Hulst voor de kerstperiode, bloemen voor de lente en zomer en dan de herfstbladeren voor de herfst.
Vandaar natuurlijk ook de naam "Colour Your Season", ofwel "Kleur Jouw Seizoen".
Aan deze set heb je dus eigenlijk genoeg om een jaar lang geweldige kaarten te maken :-)

Je kunt de stempels inkleuren met de Stampin' Blends, of de Watercolor Pencils (aquarelpotloden) of de andere kleurmedia die Stampin'Up! in het assortiment heeft.

Het is een erg veelzijdige set, zoals in bovenstaande plaatjes te zien is.
En dat vind ik het fijne van deze set: door een ander kleurmedium te kiezen, krijgt jouw project direct een hele andere uitstraling.


De bundel kost EUR 73,- voor de clearmount versie (dus alleen het rode rubber om op een clearblock te "plakken").
EUR 93,- kost deze in de woodmount versie. Je kun dan het rubber op het bijgeleverde houten blokje passen.

De overige prijzen:
Stempelset (clear): EUR 47,-
Stempelset (wood): EUR 64,-
Framelits: EUR 40,-



Deze bovenstaande stempels kun je dus perfect inkleuren met de Aquarelpotloden.
En hoe leuk is het dat Stampin'Up! een extra set potloden heeft uitgebracht deze maand (en ja...ook nu alleen in deze maand! Misschien dat ze ooit nog eens opduiken, maar daar weet ik nu ook nog niets over).

De kleuren zijn Balmy Blue, Cajun Craze, Cherry Cobbler, Coastal Cabana, Crushed Curry, Flirty Flamingo, Garden Green, Gorgeous Grape, Granny Apple Green, Night of Navy.
Een mooie aanvulling op de reeds bestaande kleuren.
Inmiddels heb ik ze al een paar weken in huis (het voordeel van demo zijn, want wij mogen eerder spullen kopen!) en ze zijn echt geweldig!







En dan komen we bij de laatste aanbieding.

Afgelopen jaar was deze actie een geweldig mooi succes, dus Stampin'Up! heeft 'm weer!
De Bonusdagen! Ofwel.... bij iedere EUR 60,- die je in de maand augustus besteedt, ontvang je een coupon t.w.v. EUR 6,- die je weer in september kunt inwisselen.
Dus.... als je voor EUR 120,- besteedt, ontvang je 2 coupons, bij EUR 180,- ontvang je er 3 etc.

Een leuk cadeautje!





Indien je een bestelling via mijn webshop doet, ontvang je automatisch een mail met jouw kortingscode erin. Bewaar deze goed, want je kunt deze niet opvragen!

Wanneer jij met een verzamelbestelling meedoet, verzamel ik alle codes en zal ik deze in september op jouw bestelling toepassen. Hiervoor hoef je dus niets te doen! Kleine service ;-)


Op de volgende data doe ik weer een verzamelbestelling:
- Vrijdag 17 augustus
- Vrijdag 31 augustus


Hoe werkt een verzamelbestelling?
Heel simpel! :-)

Je stuurt mij een mail met daarin de producten die je graag wilt hebben. Zet in deze mail de productnaam, het productnummer en de prijs.
Dan stuur ik jou daarna een mail met alle betalingsgegevens. Daarna voer ik alle bestellingen in het programma in en is het wachten totdat Mr. Brown (zoals de UPS-man wordt genoemd ;-) )het pakket bij mij aflevert.
Wanneer dat is gebeurd, stuur ik je een email dat het mogelijk is om jouw bestelling bij mij op te halen.
Wil je dat niet? Dan kan het uiteraard verzonden worden. Ik verzend alleen per brievenbuspakketje ivm de traceercode.
Producten die geschikt zijn voor pakketpost, worden direct vanuit Stampin'Up! verzonden, daar betaal je EUR 5,95 voor. Dat is goedkoper dan eerst naar mij en dan naar jou ;-)
Je hoeft hiervoor niet te wachten op de verzamelbestelling ;-)


Ik hoop dat alles duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, kun je deze uiteraard altijd stellen.


Groetjes,
Angélique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten