maandag 10 september 2018

Bedankt voor alles

Hi!

Leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen.
Ik kan het niet laten, maar heb weer de set "Rooted in Nature" tevoorschijn gehaald. En in het Nederlands heet deze set "Puur Natuur".
Hoewel ik erg moest wennen aan de kleur "Grapefruit Grove", ben ik er geloof ik nu aan verslaafd. Wat een heerlijke kleur om mee te werken!

Het is weer een Clean and Simple kaartje geworden, want daar ligt mijn liefde toch wel. Niet teveel toeters en bellen ;-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #rootedinnature #nature #wandering #stempelen #stamping #postcrossing #echtepostiszoveelleuker #snailmail #echtepost #kaartenmaken #cardmaking #papercrafting #leaves #autumn #autumnleaves #garden #forest #stempeln #dsp #handmade #handgemaakt #diy #handmadecards #denhaag #rotterdam #delft #gouda #zuidholland #bedankt #thankyou


Eerst heb ik als kaartbasis het Whisper White Thick gebruikt. Dit is echt een geweldige kwaliteit cardstock (karton).
Tevens is dit ideaal om direct op te stempelen. Omdat Stampin'Up! de materialen zo op elkaar heeft afgestemd, krijg je ook perfecte afdrukken wanneer je op het Whisper White cardstock afdrukt.
Dit kan nog weleens verschillen met andere merken.

Daarna heb ik 2 stroken dsp opgeplakt, waarvan ik 1 met de Triple Banner Punch heb bewerkt, waardoor een vissenstaart ontstaat.
Toen alles gestempeld op het reguliere Whisper White, de blaadjes door de BigShot gehaald en de boomstam uitgeknipt, zo ook de tekst.
Dan nog een leuke Leaves Trinket en wat Linen Thread en voila.... het kaartje is klaar :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #rootedinnature #nature #wandering #stempelen #stamping #postcrossing #echtepostiszoveelleuker #snailmail #echtepost #kaartenmaken #cardmaking #papercrafting #leaves #autumn #autumnleaves #garden #forest #stempeln #dsp #handmade #handgemaakt #diy #handmadecards #denhaag #rotterdam #delft #gouda #zuidholland #bedankt #thankyou


Ik ben benieuwd wat je van het kaartje vind, dus laat gerust een reactie achter :-)


En heb je al gezien dat er in oktober een geweldige Kerstworkshopdag aankomt?
Op zaterdag 27 oktober ben je van harte welkom om jezelf in Kerstsferen te onder dompelen.
Je ontvangt een geweldige goodiebag, handouts van de workshops, een heerlijke lunch en nog wat meer.
Uiteraard is Mariah Carey ook van de partij ;-)

Geef jezelf snel op via stempelkeuken@gmail.com om jouw plaats te reserveren.






Hieronder vind je alle gebruikte materialen. Uiteraard kun je deze ook bij mij bestellen.

Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!




Leaves Trinkets
[146343]
€ 9,75
Linen Thread
[104199]
€ 5,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen.

Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.
Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.

Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten