vrijdag 7 september 2018

GSF Bloghop - Colour Challenge


 


Hi there and welcome to the monthly bloghop of the Global Stamping Friends.
This time we have a color challenge, use only 1 color with white and/or black.
The color we are using is Color Me Clover, one of my fave ever green ones, so it wasn't hard to make a card with it.


Hi en welkom bij de maandelijkse bloghop van de Global Stamping Friends!
Deze keer hebben wij een kleurenchallenge, gebruik maar 1 kleur in combinatie met wit en/of zwart.
De kleur die wij gebruiken is Call Me Clover, één van mijn meest favoriete groenkleuren, dus het was niet al te moeilijk om er een kaartje mee te maken.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stempelen #callmeclover #stamping #cardmaking #kaartenmaken #papercrafting #crafting #bigshot #ribbon #framelits #dsp #diy #papercrafter #snailmail #postcrossing #slakkenpost #creatief #creativelife #handmade #zelfgemaakt #handgemaakt #denhaag #amsterdam #westland #wateringen #stamping


I used the Stitched All Around bundel, you will get the stampset plus framelits with a 10% discount!
Whoopwhoop! I just love bundles!
And do you see the little items on the Whisper White cardbase? It's fabulous for just a bit of texture.


Ik heb de Stitched All Around bundel gebruikt, je krijgt dan de stempelset plus framelits met 10% bundelkorting. Whoopwhoop! Ik ben dol op bundels, want dan heb je direct de stempelset met bijpassende stanzen. Je hoeft dan ook niet verder te zoeken.
En zie je dat kleine detail op de Whisper White kaartbasis? Dat is ook een stans en geweldig om wat textuur aan jouw project te geven. Top!

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stempelen #callmeclover #stamping #cardmaking #kaartenmaken #papercrafting #crafting #bigshot #ribbon #framelits #dsp #diy #papercrafter #snailmail #postcrossing #slakkenpost #creatief #creativelife #handmade #zelfgemaakt #handgemaakt #denhaag #amsterdam #westland #wateringen #stamping


I love how this card turned out!
Not too clean, not too simple, just perfect :-) What do you think of it? Just let me know :-)


Now it's time to hop again....


Ik ben wel tevreden hoe deze kaart is geworden!
Niet te clean, niet te simpel, gewoon goed :-) Wat vind jij ervan? Laat het mij gerust weten :-)

Nu is het weer tijd om verder te hoppen, maar niet voordat ik jou verteld heb, dat ik op zaterdag 27 oktober een grote Kerstworkshopdag organiseer. Heb je ook zin om te komen?? Geef jezelf dan voor 28 september op. Deze dag is voor zowel "niet"- als "wel"-demo's, dus geef jezelf snel op via stempelkeuken@gmail.com
Het wordt een ontzettend gezellige dag met geweldige workshops en een goedgevulde goodiebag.





Now hop on to..... Jenn



Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. 

In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. 
Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. 

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 

Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. 
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. 

 Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

2 opmerkingen:

  1. WOW! This is so cool. I have this set too. Thanks for the Inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I absolutely LOVE this card! So glad you could participate in the hop, this is a beautiful piece of inspiration. And the more I see this bundle, the more I'm wanting it...even though I didn't think I was interested. Thanks for sharing :-D

    BeantwoordenVerwijderen