vrijdag 14 september 2018

GSF Bloghop - Holiday Catalogue





Hi there and welcome to a very special bloghop of the Global Stamping Friends.
Today we like to show you a lot of lovely projects made with the products from the Autumn/Wintercatalogue 2018.
And no surprise if you know me... I made a Christmas project :-)
I just love Christmas!


Hi en welkom bij een speciale bloghop van de Global Stamping Friends.
Vandaag willen we jullie geweldige projecten laten zien die zijn gemaakt met de producten uit de herfst/wintercatalogus 2018.
En wanneer je mij kent.... uiteraard heb ik een Kerstproject gemaakt :-)
Ik houd van Kerstmis!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stampinup30 #noel #peacefulnoel #christmas #kerst #kerstmis #christmaholic #thefirstnoel #merrymerlot #cardmaking #snailmail #papercrafter #girlboss #happymail #kaartenmaken #papier #glitter #glimmer #denhaag #thehague #delft #westland #rotterdam #gouda #creativelife #creatief


I made my card with products from the "Joyous Noel"-Suite.
I just love the Peaceful Noel stampset and the Joyous Noel specialty DSP.
And did you see the lovely ribbon?? It's reversible, so on one side you have the merry merlot and on the other side the copper glitter color. Love it!

Ik heb mijn kaartje met producten uit de "Joyous Noel"-Suite gemaakt. Een suite is een serie bij elkaar passende producten.
Net als dat je naar een kledingwinkel gaat en je een setje bij elkaar ziet hangen; broek, blouse, vestje, rokje, etc. Ideaal voor als je niet weet hoe je iets wilt combineren.
Dit geldt dus ook voor een suite. Perfect op elkaar afgestemde producten.


Ok..onto the card. I just love the song "The First Noel", love to play it on my flute as well, so the Peaceful Noel was a "must have" for me.
Plus I love the name "Noel" a lot.
Anyways...did you see the delicious glimmer paper on the card? It's just a small accent, but a big impact for the card.

Ok, op naar het kaartje. Ik vind het kerstlied "The First Noel" echt prachtig en speel het ook erg graag op mijn dwarsfluit, dus de Peaceful Noel stempelset was een "must have" voor mij.
Daarbij komt nog dat ik het woord "Noel" erg mooi vind.
Anyways... heb je het geweldige glimmer papier op de kaart gezien? Het is maar een klein accent, maar heeft een grote invloed op hoe de kaart eruit is komen te zien.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stampinup30 #noel #peacefulnoel #christmas #kerst #kerstmis #christmaholic #thefirstnoel #merrymerlot #cardmaking #snailmail #papercrafter #girlboss #happymail #kaartenmaken #papier #glitter #glimmer #denhaag #thehague #delft #westland #rotterdam #gouda #creativelife #creatief


And did you know this set "Peaceful Noel" is also avaliable in Dutch??


En wist je dat deze set "Peaceful Noel" ook in het Nederlands verkrijgbaar is??

Echt een geweldige set voor het komende kerstseizoen!


Staat deze nog niet op jouw lijstje? Dan moet deze er toch echt op komen te staan en wist je dat ik dit weekend verjaardagskorting geef??


Je ontvangt vanaf vrijdag 14 september 2018 22.00 t/m maandag 17 september 2018 21.59 10% korting op jouw gehele bestelling.

Dus mail jouw bestelling snel door via stempelkeuken@gmail.com


Thank you so much for visiting me. Hope you like the project as much as I loved making it.

Please leave a comment if you want :-)
Now it's time to hop to Lisa.



Bedankt voor het bezoek! Ik hoop dat je het project net zo leuk vind, als dat ik het vond om te maken.
Laat gerust een commentaar achter :-)
Nu is het tijd om door te hoppen naar Lisa.





Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

5 opmerkingen:

  1. What a wonderful card layout! I have to give this a try. TSF

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your card and all the elements you have incorporated. Thanks for the inspiration

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh this is beautiful. I love the clean design and peek of glimmer paper. Thanks for sharing x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Love all the layers, especially the glimmer paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card design. Love this suite. :)

    BeantwoordenVerwijderen