zondag 25 november 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 1



Hi en welkom bij de eerste dag van mijn "30 dagen inspiratie voor de Kerstdagen".
Over 30 dagen is het 25 december, Eerste Kerstdag. Wat vliegt de tijd voorbij!
Iedere dag tot en met Eerste Kerstdag, staat hier om 20.00 een project wat je kunt gebruiken voor de komende Kerstdagen.

Je zult hier kaarten, home deco, verpakkingen en meer tegen gaan komen. Genoeg om jouw Kersttijd door te komen en jouw huishouden op orde te hebben.

Ik kijk ernaar uit om jullie te inspireren met diverse projecten. Mochten er vragen zijn, dan kun je deze altijd laten weten via stempelkeuken@gmail.com
Nu snel naar het eerste project....


Vandaag wil ik starten met het belangrijkste: kerstkaartjes!
Hoe leuk blijft het niet om gewoon een kaartje via de post te sturen i.p.v. een mailtje. Zoveel persoonlijker en omdat er al zo weinig post wordt gestuurd, des te leuker om iets te ontvangen!
Ik ben dan ook een groot voorstander van "slakkenpost" :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #christmas #xmas #weihnachten #kerst #kerstmis #mistletoe #houvanjou #kaartenmaken #papier #papercrafting #handmadecards #christmascard #kerstkaart #stempelen #stamping #handmade #diy #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #naaldwijk #creatief #kreativ #kleurenvoorvolwassenen #handlettering #handletteren #bigshot


Mijn teamgenootjes ontvangen zo af en toe zomaar een kaartje.
Een kerstkaartje komt er natuurlijk ook dit jaar weer van. Of het dit ontwerp wordt.... ik weet het nog niet, maar ben er in ieder geval tevreden over.

De Crumb Cake (kraftachtige kleur) achtergrond is gemaakt met de embossingfolder "Corrugated Dynamic TIEF".
Je krijgt hierdoor een leuk effect wat je ook krijgt van verpakkingsmateriaal.
Omdat ik de ribbels "te diep" vond, ben ik er met een vouwbeen overheen gegaan, waardoor je minder diepe ribbels krijgt, maar het effect nog wel blijft zien.

Het strikje heb ik gemaakt met een stukje Cherry Cobbler Baker's Twine.

De mistletoe, het strikje en de tekst heb ik gestempeld. Het lichtere gedeelte van het strikje en de mistletoe heb ik eerst op een stukje gridpaper gestempeld, en toen nogmaals op mijn project. Hierdoor krijg je een lichter effect. Leuk om wat meer diepte te krijgen.

En dit is dan het gehele kaartje....


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #christmas #xmas #weihnachten #kerst #kerstmis #mistletoe #houvanjou #kaartenmaken #papier #papercrafting #handmadecards #christmascard #kerstkaart #stempelen #stamping #handmade #diy #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #naaldwijk #creatief #kreativ #kleurenvoorvolwassenen #handlettering #handletteren #bigshot


Ik hoop dat je het een leuk projectje vindt. Morgen vind je hier om 20.00 weer een nieuw project.
Laat gerust een reactie achter wat je hiervan vindt.

Hieronder vind je alle gebruikte materialen. Wil je iets bestellen? Klik dan op het desbetreffende plaatje en je wordt rechtstreeks naar mijn webwinkel geleid. Je kunt hier alleen betalen met een creditcard.
Heb je deze niet?? Geen nood! Mail jouw bestelling door naar stempelkeuken@gmail.com en dan komt het ook goed ;-)

Voor nu.... bedankt voor het kijken en heel graag tot morgen! :-)




Glue Dots
[103683]
€ 6,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. 

Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. 
Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 

Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

1 opmerking:

  1. Een pracht kaartje om af te trappen! Probeer jouw 30 dagen te gaan volgen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen