dinsdag 27 november 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 3



Hi en welkom bij alweer de derde dag van mijn Kerstinspiratiedagen.

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie. Ditmaal met een set die al wat langer verkrijgbaar is, maar met een "nieuwe" kleur die pas per juni verkrijgbaar is.

Het kaartje is redelijk "simpel", dus uitermate geschikt wanneer je net begint met Stampin'Up!


de Stempelkeuken Stampin'up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #simplestamping #stamping #stempelen #kaartenmaken #kerstkaart #zelfgemaakt #diy #lovely #starofwonder #christmas #christmascard #xmas #kerstmis #kerst #kerst2018 #bigshot #creatief #knutselen #handwerk #handwerken #ster #star #stars #takethat #starofwonderstarofnight #staroflight #koor #zingen #kerstmuziek #christmasmusic #music #musical #denhaag #scheveningen #westland #rotterdam



Ik heb als basis Whisper White Thick cardstock gebruikt. Daarop een stukje Lovely Lipstick cardstock en daar weer bovenop een stukje Whisper White cardstock waarop ik heb gestempeld.
Eerst heb ik de achtergrond gestempeld met de "swirl sterren"-stempel. Heb dit net over de rand heen gedaan, waardoor je een speels effect krijgt.

Daarna heb ik de tekst linksonder in de hoek gestempeld.

De sterren heb ik uitgestanst met de "Starlight Thinlits" in combinatie met de BigShot. Een ideale combinatie als je het mij vraagt.
Heb de BigShot nu zo'n jaar of 10 inmiddels en kan echt niet meer zonder. Het is even een aanschaf in prijs, maar is het meer dan waard! Alle merken stanzen kunnen hier doorheen en is gewoon een robuust apparaat!
De kleuren die ik heb gebruikt zijn Lovely Lipstick cardstock en voor de binnenste ster heb ik het Silver Glimmerpaper gebruikt. Leuk als accent!


En als je dan alles bij elkaar doet, krijg je het volgende kaartje:


de Stempelkeuken Stampin'up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinup30 #simplestamping #stamping #stempelen #kaartenmaken #kerstkaart #zelfgemaakt #diy #lovely #starofwonder #christmas #christmascard #xmas #kerstmis #kerst #kerst2018 #bigshot #creatief #knutselen #handwerk #handwerken #ster #star #stars #takethat #starofwonderstarofnight #staroflight #koor #zingen #kerstmuziek #christmasmusic #music #musical #denhaag #scheveningen #westland #rotterdam



Het is een kaartje wat je snel kunt maken én, indien je veel kaartjes "moet" versturen, is dit ook een kaartje wat je zeer snel kunt vermenigvuldigen.
1 tip: koop daarvoor de Stamparatus!
Dan kun je alles precies op dezelfde plaats stempelen.


Voor nu was dit het voor vandaag. Ik hoop je morgen weer te zien :-)


Hieronder vind je alle gebruikte materialen. Niet teveel, precies genoeg om te kunnen beginnen met jouw kerstkaarten. En wat nu nog leuker is?? Vind je de kleur roze tig keer niets? Dan verander je dat toch in blauw, of paars of rood? Gewoon de kleur die JIJ geweldig vindt :-)


Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00







Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. 
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. 

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. 

 Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten