donderdag 29 november 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 5



Hi! Leuk dat je komt kijken op mijn blog! Vandaag zijn we alweer bij dag 5 aanbeland van mijn 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen.
30 dagen lang vind je op mijn blog Kerstinspiratie. Van kaarten tot homedeco tot aan andere leuke projecten.

Vandaag heb ik weer een kaartje voor je. En net als gisteren is ook dit kaartje gemaakt met de geweldige set "Snow is Glistening".

Ik begon weer met een basiskaart, gemaakt van Whisper White Thick cardstock. Dit is toch wel mijn favoriete kleur om als basis te gebruiken.
Daar bovenop een stukje Tranquil Tide cardstock.
De sterren heb ik daarna gestempeld, zo ook de tekst en heb de tekst opgeplakt op een extra stukje Tranquil Cardstock.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #simplestamping #papercrafting #diy #snow #sneeuw #winter #christmas #kerst #kerstmis #kerstkaart #christmascard #workshop #snowflakes #blizzard #denhaag #rotterdam #scheveningen #cardmaking #nature #lovefornature #postcrossing #snailmail #echtepostiszoveelleuker #cadeau #kado #ansichtkaart #zelfgemaakt #handmade


En als je dan ook nog een tweetal dezelfde stanzen, alleen in een andere kleur, uitstanst, alles op elkaar plakt en als laatste nog wat rhinestones toevoegt, krijg je het onderstaande kaartje:


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #simplestamping #papercrafting #diy #snow #sneeuw #winter #christmas #kerst #kerstmis #kerstkaart #christmascard #workshop #snowflakes #blizzard #denhaag #rotterdam #scheveningen #cardmaking #nature #lovefornature #postcrossing #snailmail #echtepostiszoveelleuker #cadeau #kado #ansichtkaart #zelfgemaakt #handmade


Wat vond ik dit een leuk kaartje om te maken en eigenlijk was deze redelijk snel klaar.
Binnen 20 minuten zag ik dit kaartje ontstaan. Perfect voor de last-minute kaartjes ;-)

Heb jij nog veel kaarten te maken of ben jij al bijna klaar?? Ik "moet" er nog een aantal en dan hoop ik alles in het weekend van 8 december te versturen. Lekker op tijd :-)


Voor nu wens ik jou een fijne avond toe. Ik hoop je hier morgen weer te kunnen treffen!
Same place, same time ;-)



Enneh....deze stempelset en stanzen zijn helaas nog maar tot en met morgen, 30 november te bestellen. Wil je deze nog?? Stuur dan snel een mail naar stempelkeuken@gmail.com






Alle materialen die ik heb gebruikt voor het kaartje, vind je hieronder.
Wil je een product bestellen? Dan kun je dat doen door op het plaatje te klikken. Je wordt dan direct naar mijn webwinkeltje geleid. Vraag ook nog even de hostesscode aan.
De betaling dient te gebeuren met een creditcard. Heb je geen creditcard? Mail mij dan en ik maak jouw bestelling in orde.



Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. 
Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. 

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. 
 Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. 
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. 

 Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten