zaterdag 1 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 7



Hi en welkom bij alweer dag 7 van mijn 30 dagen inspiratie voor de Kerstdagen!
Wat vliegt de tijd! Het is alweer 1 december, dus nog maar een paar weken voordat het Kerst is en nog maar een paar dagen voordat het Sintfeest weer wordt gevierd.

Vandaag heb ik voor jou weer een kaartje. Ditmaal heb ik dit kaartje ge-CASED, ofwel nagemaakt.
Vorige maand was ik in Orlando, USA, voor OnStage, de Stampin'Up! Conferentie. Daar krijg je veel informatie, waaronder informatie over nieuwe producten die zullen gaan komen én je gaat ook met nieuwe producten aan de slag.
Ik vond één van deze kaartjes zo leuk, dat ik er mijn "kerstdraai" aan heb gegeven.
En zie hier....

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #creative #womaninbusiness #workshop #christmas #thefirstnoel #peacefulnoel #noel #kerstmis #kerst2018 #creatief #knutselen #handmadecard #christmascard #kerstkaart #kaartenmaken #december #speciaalvoorjou #dsp #weihnachten #ribbon #denhaag #rotterdam #westland #scheveningen #heesterbuurt #kerstworkshop


Het kaartje heb ik gebruikt met één van mijn favoriete sets uit de herfst/wintercatalogus, namelijk "Peaceful Noel".
Wanneer je deze in combinatie met de Sprig Punch aanschaft, ontvang je 10% bundelkorting. Toch fijn meegenomen tijdens de komende feestdagen.
En als je mij kent, vind ik het kerstlied "The First Noel" één van de mooiste liedjes die er voor Kerst bestaan. Daarnaast fluit dit nummer ook heerlijk weg op mijn dwarsfluit, dus dat is ook wel een extra punt ;-)


Zie je dat lint wat ik heb gebruikt? Dat is echt supermooi lint! Het is namelijk 2-zijdig!
Aan de ene kant heb je de kleur Merry Merlot en aan de andere kant heb je Merry Merlot in combinatie met koper. Een prachtige combi!
Op het designpapier zit ook een koperkleurige finish, waardoor je een prachtige schittering krijgt. Helaas was het niet mogelijk dit goed op de foto te krijgen.

Ik heb gebruik gemaakt van de producten uit de "Joyous Noel"-Suite, alles is perfect op elkaar afgestemd, waardoor je een mooi geheel krijgt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #creative #womaninbusiness #workshop #christmas #thefirstnoel #peacefulnoel #noel #kerstmis #kerst2018 #creatief #knutselen #handmadecard #christmascard #kerstkaart #kaartenmaken #december #speciaalvoorjou #dsp #weihnachten #ribbon #denhaag #rotterdam #westland #scheveningen #heesterbuurt #kerstworkshop


En wil jij nog een aantal lastminute kerstkaarten maken? Kom dan naar mijn 2 laatste workshops van dit jaar.
Op donderdag 6 en donderdag 13 december geef ik nog 2 workshops waarbij je kerstkaarten met een mooie verpakking maakt.
Er is nog plek, maar wees er snel bij, want vol is ook nu weer helaas vol.





Dit was de inspiratie voor vandaag. Ik hoop jou morgen weer te zien! En hieronder vind je natuurlijk weer alle gebruikte materialen ;-)




Sprig Punch
[148012]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. 

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF 

Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. 

 Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten