maandag 3 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 9



Hi!
Vandaag heb ik voor jou een echt winters kaartje klaarstaan, gemaakt met de geweldige stempelset "Beautiful Blizzard" met de bijbehorende stanzen "Blizzard Thinlits".

Ook bij dit kaartje heb je niet veel nodig: 2 kleuren inkt, 2 kleuren cardstock en dan wat rhinestones om het geheel wat op te fleuren.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #kaartenmaken #winter #kerst #kerstmis #kerst2018 #weihnachten #christmas #xmas #cardmaking #handmadecards #papercrafter #papercrafting #cardstock #stamping #stempelen #inkt #bigshot #sneeuwster #ster #star #noel #snowflakes #blizzard #beautifulblizzard #workshop #denhaag #kaartenmaken #diy #echtepostiszoveelleuker #rotterdam #rijswijk #scheveningen


De achtergrond heb ik "afgestempeld" met Pool Party. Dit doe ik door de stempel te beinkten, dan op een kladpapier deze te stempelen en daarna (dus zonder opnieuw te beinkten!) op het Whisper White te stempelen.
De achtergrond komt dan zachter over en de sterren komen dan ook beter uit in Pool Party. Deze zijn wel direct op het Whisper White gestempeld.

De sneeuwsterren heb ik gestanst uit de geweldige stans "Blizzard Thinlits".
Je kunt daar zoveel technieken mee doen. Ik zal er eentje later in deze reeks laten zien.

Hieronder zie je mijn kaartje.
Wat vind je ervan? Laat gerust een reactie achter ;-)

Uiteraard kun je alle gebruikte producten ook bij mij kopen. Stuur hiervoor een mail naar stempelkeuken@gmail.com of klik op één van de plaatjes.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #kaartenmaken #winter #kerst #kerstmis #kerst2018 #weihnachten #christmas #xmas #cardmaking #handmadecards #papercrafter #papercrafting #cardstock #stamping #stempelen #inkt #bigshot #sneeuwster #ster #star #noel #snowflakes #blizzard #beautifulblizzard #workshop #denhaag #kaartenmaken #diy #echtepostiszoveelleuker #rotterdam #rijswijk #scheveningen




Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten