vrijdag 7 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 12


Hi!

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen bij mijn 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen.
Vandaag, zoals alle afgelopen dagen, heb ik weer een kaartje. Ideaal om de voorraad aan te vullen.


Het is een kaartje welke ik heb gemaakt naar aanleiding van een schets.

De lay-out is dan uitgetekend, maar hoe je deze invult, is aan jou.
Ik heb gebruik gemaakt van de Dashing Deer bundel.
Een bundel is een stempelset en bijbehorendestanzen/pons.
Wanneer je deze tegelijk aanschaft, krijg je 10% korting! Een leuke bijkomstigheid!

Het papier wat is heb gebruikt is het Festive Farmhouse DSP. Prachtige, natuurlijke kleuren. Ik houd ervan gedurende Kerst.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stempelen #stamping #cardmaking #papercrafting #handmadecards #handgemaakt #kaartenmaken #knutselen #creatief #hobby #papier #rendier #deer #dashingdeer #thinlits #burlap #buttons #dsp #workshop #denhaag #rijswijk #gouda #westland #scheveningen #kerst #christmas #kerstmis #kerst2018 #post #weihnachten #cherry


Heb je het rendier gezien?? Deze heb ik eerst met Gray Granite gestempeld en daarna uitgestanst met de thinlits. Prachtige details!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stempelen #stamping #cardmaking #papercrafting #handmadecards #handgemaakt #kaartenmaken #knutselen #creatief #hobby #papier #rendier #deer #dashingdeer #thinlits #burlap #buttons #dsp #workshop #denhaag #rijswijk #gouda #westland #scheveningen #kerst #christmas #kerstmis #kerst2018 #post #weihnachten #cherry


Bedankt weer voor het langskomen.
Laat je nog een reactie achter??

Over een uurtje staat er weer een nieuwe blogpost online. Ik doe weer mee met de maandelijkse bloghop van de Global Stamping Friends.


Ik heb dan een leuk label voor je. Leuk om te gebruiken tijdens de Kerstdagen. Kom je ook weer langs? Gezellig!






Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten