donderdag 6 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 11



Hi en welkom bij dag 11 van de 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen!

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie :-)
Het is een kaartje geworden waarvoor ik mijn inspiratie heb gehaald uit een ander kaartje, namelijk een kaartje wat in de herfst/wintercatalogus staat op bladzijde 12.

Ik heb als basis een Cherry Cobbler kaart genomen. Daar bovenop heb ik een techniek toegepast welke ik in geen jaren heb toegepast: kreuken van papier!
Je maakt het cardstock nat (onder de kraan of nat spuiten), kreukt het en maakt het droog door te föhnen of een heattool erop te zetten.
Je krijgt dan een superleuk 3-d effect. Ik moet het toch wat meer gaan toepassen ;-)

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #festive #farmhous #festivefarmhouse #christmas #distressed #kerst #kerstmis #kerst2018 #weihnachten #noel #christmasfeeling #whitechristmas #feelingfestive #drinking #champagne #twine #creatief #kreativ #diy #stamping #stempelen #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #papercrafting #handmadecards #christmascards #kerstkaart #post #postcrossing #kaartje #knutselen #tag #label #lichtjes #denhaag #rotterdam #westland #scheveningen

Daar bovenop een stukje designer series paper van het geweldige Festive Farmhouse DSP. Mijn favoriet van dit jaar. Komt door de kleuren!

Het lijkt een heel moeilijk kaartje, maar zelfs voor beginners is dit kaartje goed te maken!

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #festive #farmhous #festivefarmhouse #christmas #distressed #kerst #kerstmis #kerst2018 #weihnachten #noel #christmasfeeling #whitechristmas #feelingfestive #drinking #champagne #twine #creatief #kreativ #diy #stamping #stempelen #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #papercrafting #handmadecards #christmascards #kerstkaart #post #postcrossing #kaartje #knutselen #tag #label #lichtjes #denhaag #rotterdam #westland #scheveningen


Vanaf januari geef ik weer nieuwe workshops. Wil je een keer een gezellige workshop met vriendinnen? Gewoon om een gezellige avond uit te hebben of wil je een vrijgezellenparty?? Het is allemaal mogelijk!
Van januari t/m maart zitten er ook nog extra voordelen aan wanneer je dit organiseer. Dus mail snel naar stempelkeuken@gmail.com om jouw avondje uit te bevestigen :-)


Voor nu wens ik jou een hele fijne avond! Tot morgen! Dan heb ik om zowel 20.00 als om 21.00 Kerstinspiratie voor jou.

En reageer gerust op dit blogbericht. Altijd leuk om te horen wat je van iets vindt ;-)


Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten