zondag 26 mei 2019

Paper Pumpkin - Net even anders dag 1

*Thank you for visiting my blog. You can use Google Translate in the sidebar of my blog to read my blog in your language*





Hi en welkom bij mijn "Paper Pumpkin - Net even anders"-dagen.
De komende dagen zul je projecten op mijn blog vinden die gemaakt zijn met de producten uit de geweldige "Paper Pumpkin"- kit "Hugs from Shelli", welke nu verkrijgbaar is.

Het is een prachtige kit waarmee je 12 kaarten kunt maken. 4 verschillende kaarten welke je 3x kunt maken.
Alles om deze kaarten te maken, zit erin, maar ik vond het, nadat ik de 4 "officiële" kaarten had gemaakt, leuker om er wat anders mee te doen.

Het project werd geboren: "Paper Pumpkin - Net even anders".



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #paperpumpkin #hugsfromshelli #swift #birds #vogels #birdwatching #hello #hellofriend #vrienden #bigshot #framelits #stempelen #echtepostiszoveelleuker #stamping #papercrafting #crafting #kreativ #creatief #papier #workshop #vintage #vintagecard #cardmakersofinstagram #workshop #denhaag #scheveningen #rijswijk #delft #westland #basteln


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien welke ik met een kaartbasis uit de kit heb gemaakt (geschreven tekst).
Als basis heb ik een half A4 dubbelgevouwen en gestempeld met de "spetters" uit de kit.
Het roze randje heb ik uitgestanst met een nieuwe stans welke vanaf 4 juni verkrijgbaar is. Dat is een voordeel van demo zijn; én minimaal 20% korting op jouw aankopen én nog eens eerder nieuwe producten kunnen bestellen.
Het lint zit ook in de kit en de vogels heb ik wederom gestempeld met stempels uit de kit, zo ook de tekst op het kader (welke ook in de kit zit).
Het enige wat dus niet uit de kit komt, is het Crumb Cake cardstock en de Crumb Cake inkt waarmee ik de achtergrond heb bestempeld en de randjes mee heb aangezet met een sponsje. Dit om alles een wat meer "vintage" uitstraling te geven.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #paperpumpkin #hugsfromshelli #swift #birds #vogels #birdwatching #hello #hellofriend #vrienden #bigshot #framelits #stempelen #echtepostiszoveelleuker #stamping #papercrafting #crafting #kreativ #creatief #papier #workshop #vintage #vintagecard #cardmakersofinstagram #workshop #denhaag #scheveningen #rijswijk #delft #westland #basteln



Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik vind het in ieder geval erg leuk om andere mogelijkheden met deze Paper Pumpkin kit te ontdekken.

Wil jij nu ook een Paper Pumpkin-kit bestellen? Dat kan! Stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com
De kit kost EUR 26,- excl. verzendkosten
De verzendkosten bedragen EUR 5,95 of deze is GRATIS op te halen bij mij in Den Haag.


Morgen heb ik weer nieuwe inspiratie voor jullie. Hopelijk tot dan!



Gebruikte materialen:

Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten