donderdag 30 mei 2019

Paper Pumpkin - Net even anders dag 5

*Thanks for visiting! You can translate my blog in your language. Please find Google translate on the sidebar :-) *






Hi en welkom terug bij mijn alternatieve projecten voor Paper Pumpkin.
Vandaag weer een kaartje.
In tegenstelling tot de kaartjes van gisteren en eergisteren, heb ik deze nog thuis liggen.
Er komt vast en zeker een dag dat ik ook dit kaartje mag gaan versturen.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #paperpumpkin #hugsfromshelli #stamping #stempelen #echtepostiszoveelleuker #snailmail #crafting #papercrafting #kreativ #papier #diecutting #workshop #bloemen #flowers #denhaag #rijswijk #delft #ribbon #creatiefleven #vrienden #vrijgezellenfeest #westland #scheveningen #handmade #homemade #bakken


De basis is een notecard van 3,5x5" in Crumb Cake.
Deze heb ik zo gesneden en gerild, zodat het in één van de enveloppen past die in de Paper Pumpkin kit zit.

Het roze randje heb ik gestanst met de nieuwe stans "Arts & Crafts", een geweldige gave stansset met bijbehorende stempelset. Deze is vanaf 4 juni leverbaar.


Eerst heb ik de achtergrond met Crumb Cake gestempeld, daarna dus het randje, lint en tot slot het label met als finishing touch de bloemetjes.

Erg leuk, én snel!, te maken kaartje.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #paperpumpkin #hugsfromshelli #stamping #stempelen #echtepostiszoveelleuker #snailmail #crafting #papercrafting #kreativ #papier #diecutting #workshop #bloemen #flowers #denhaag #rijswijk #delft #ribbon #creatiefleven #vrienden #vrijgezellenfeest #westland #scheveningen #handmade #homemade #bakken


Ben jij al overtuigd van deze Paper Pupkin kit??
Je kunt er de 12 standaard kaarten mee maken, maar je kunt ook jouw eigen draai geven aan alles wat er in deze prachtige doos zit.
Wil je 'm nu ook bestellen? Stuur gerust een mail naar stempelkeuken@gmail.com

De kit kost EUR 26,- excl. verzendkosten (5,95), maar is ook op te halen in Den Haag.

Klik op het plaatje van Paper Pumpkin hieronder. Je komt dan automatisch in mijn webwinkel terecht waar je met creditcard kunt betalen.
Wil je dit nu niet of heb je geen creditcard? Dan kun je mij mailen en via een Tikkie of bankoverschrijving betalen. Net zo makkelijk ;-)


Voor nu wens ik jou een hele fijne avond en graag tot morgen!



Gebruikte materialen:


Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten