maandag 27 mei 2019

Paper Pumpkin - Net even anders dag 2

*Thanks for visiting! You can translate my blog in your language. Please find Google translate on the sidebar :-) *






Hi!
Vandaag heb ik voor jou weer een kaartje gemaakt met materialen uit de Paper Pumpkin Kit.

Ditmaal heb ik er een stempelset en wat Powder Pink cardstock extra aan toegevoegd.
Ik wilde graag wat doen met deze geweldige stempelset, want wie mij kent, weet ik dat ik van poezels houd.
Heb dan ook 2 dametjes hier in huis rondlopen, waaronder 1 draak die denkt dat ze de prinses is ;-)



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #paperpumpkin #hugsfromshelli #ninelives #cat #poezen #poezels #bloemen #workshop #denhaag #rijswijk #westland #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #plannergirl #scrapbooking #plannerlife #delft #scheveningen



Als poezenliefhebber moest ik dus de set "Nine Lives" hebben met bijbehorende pons.
Ben jij een poezenmens? Of gaat jouw voorkeur uit naar andere dieren?

Hieronder dan het totale kaartje...


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #paperpumpkin #hugsfromshelli #ninelives #cat #poezen #poezels #bloemen #workshop #denhaag #rijswijk #westland #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #plannergirl #scrapbooking #plannerlife #delft #scheveningen




Vond 'm wel erg schattig. Denk dat ik 'm naar m'n dierenarts stuur. Wel zo leuk.


Morgen heb ik weer een nieuw project met materialen uit de geweldige Paper Pumpkin kit.

Wil je deze kit nu ook hebben? Mail dan naar stempelkeuken@gmail.com of klik op het Paper Pumpkin kit plaatje hieronder. Dan kom je in mijn webwinkeltje terecht en kun je, indien je een creditcard hebt, een bestelling plaatsen.
Wanneer je mij mailt, kun je ook via een Tikkie of bankoverschrijving betalen.






Cat Punch
[144666]
€ 22,00
Clear Block D
[118485]
€ 10,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten