donderdag 12 februari 2015

30 dagen uitdaging - dag 4

Hi allemaal!

Ben vandaag weer terug met een nieuwe creatie.
Heb deze het afgelopen weekend gemaakt. Niet wetende dat de stans om de kaartvorm te maken deze week (t/m dinsdag 17 februari) in de Weekly Deals te vinden is :-)

Het is een zeer clean & simple kaartje geworden. Komende week zal ik de "opgepimpte" versie laten zien.

De stempelset heb ik afgelopen Conventie in Brussel mogen ontvangen. Ik denk nog steeds met veel plezier aan deze dagen terug en kan niet wachten tot november om weer hier een deel van te mogen zijn.

Wil jij dit ook een keer meemaken? Dat kan!
Stap dan in als demo. Indien je meer info wilt hebben, kun je mij altijd vrijblijvend mailen op stempelkeuken@gmail.com en ik beantwoord jouw vragen.

Anyways.... hierbij een detailfoto van mijn kaartje:



De tekst heb ik verhoogd d.m.v. Stampin' Dimensionals. Nooit gedacht dat ik deze zoooooooo geweldig zou vinden :-)


En dan uiteraard het gehele kaartje:




Zoals ik al zei, is deze stans deze week verkrijgbaar in de Weekly Deals, ofwel: met 25% korting!
Wil je ook iets hiervan bestellen? Stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com
Ik doe maandag een extra bestelling.

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot morgen :-)



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: