dinsdag 1 september 2015

Nieuwe Holiday catalogus, workshops én verjaardagsmaand!

Hi!

1 september 2015... dé dag dat de nieuwe Holiday Catalogus ingaat, de workshops t/m december online staan én hét begin van de verjaardagsmaand!

Waarschijnlijk heb je al een aantal voorbeelden voorbij zien komen met de nieuwe materialen die in de nieuwe Holiday-catalogus staan. En eerlijk is eerlijk.... het zijn echt hele mooie producten! Vorig jaar was het een mooie catalogus, maar deze springt er nog meer uit. Veel "klassieke" stempelsets, nieuwe stanzen, nieuwe ponsen, geweldige Halloween-producten.... kortom...teveel om op te noemen! 
Ook staan er veel stempels in die je kunt combineren met bijpassende stanzen/ponsen. Het voordeel hiervan is, dat als je ze beiden tegelijkertijd aanschaft, je 15% korting krijgt! Dat scheelt weer behoorlijk wat geld op deze manier.
Heb al met ontzettend veel nieuw materiaal gewerkt en het blijft gewoon prachtig om dit allemaal door je handen te laten gaan en daar iets mee te creeëren!

Hierbij alvast een kleine impressie van de binnenkant van de catalogus:


Mijn favoriete papiertjes:



Eén van de nieuwe bundels (stempelset en framelits met 15% korting!)



Nieuw Project Life materiaal:



Geweldige Halloweenproducten:


Dit ziet er toch al geweldig uit?!

Wil je de gehele catalogus zien? Lees dan vooral verder ;-)



*****************


Ook de nieuwe workshops staan online. Deze kun je hier vinden.
Een kleine impressie van één workshop:




Hét Halloween pronkstuk voor in huis (of op je werk of cadeau te geven, of...)
Op 17 oktober zal ik deze workshop geven.
De kosten bedragen EUR 37,50.
Dit is inclusief de Witching Décor Project Kit (t.w.v. EUR 26,75), inktpad Soft Suede (t.w.v. EUR 8,- welke je na afloop mee naar huis mag nemen!) én gebruik van mijn stempels.
Kom jij ook?? :-)
Ik heb deze heksenhoed zelf ook gemaakt en het was zo gaaf om deze onder mijn handen te zien ontstaan. Echt SU!-per!



*******************

Tevens is september VERJAARDAGSMAAND!
Deze maand ben ik jarig en wie jarig is trakteert, dus vanaf nu iedere week een leuke, nieuwe actie :-)
Vanaf nu tot en met 7 september krijg je bij een bestelling vanaf EUR 75,- een GRATIS inktpad naar keuze. 
Een mooie gelegenheid om jouw collectie aan te vullen!



*******************


En hier is 'ie dan...de Holiday Catalogus!!
Heb je er ook zo naar uitgekeken?!
Hier kun je jouw exemplaar bekijken (klik op het plaatje):



Het is écht een prachtige catalogus! :-)

Vandaag doe ik een verzamelbestelling en neem ik de verzendkosten voor mijn rekening vanuit Stampin' Up! naar mij. Je kunt dan jouw producten bij mij ophalen of laten versturen (verzendkosten via PostNL-tarief, pakketpost gaat rechtstreeks vanuit Stampin' Up! en is EUR 5,95)

Wil je wat bestellen? Laat dit voor 20.00 weten. Dan stuur ik jou daarna een mail met de betalingsgegevens. Zodra het geld bij mij is bijgeschreven, zal ik voor jou de materialen bestellen :-)


Bedankt voor het langskomen en mocht je vragen hebben, dan beantwoord ik deze graag via stempelkeuken@gmail.com

En.... wil je altijd 20% korting op jouw Stampin' Up! producten?
Vind je deze producten geweldig?
Denk er dan eens over na om ook in te stappen. Ik verwelkom jou graag in mijn team!
Op zaterdag 3 oktober heb ik weer een teamdag en als je nu instapt, kun je je hiervoor aanmelden. Het wordt in erg gezellig!
Voor meer informatie kun je mij altijd mailen of bellen. Ik hoop je te mogen begroeten in mijn gezellige team! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten