vrijdag 11 maart 2016

Stampin' Up! Friends & Flowers: Kaartje 4

Goedemorgen!

Vandaag alweer de laatste dag van de "Friends & Flowers"-stempelset.
Over 2 weken is het alweer zover: Pasen!
Dus vandaag een Paaskaartje voor jullie :-)

Wil je dit kaartje ook komen maken?
Dat kan!! :-)

Op donderdag 24 april geef ik een extra ingelaste Paasworkshop bij mij thuis.
We maken dan o.a. dit kaartje, een 3d-item en een paar labeltjes, geheel in "Paasstijl".

Kosten: EUR 15,- incl. materiaal
Geef je op via stempelkeuken@gmail.com
Er is plaats voor 6 personen, vol=vol :-)

Ik hoop je te zien!

Tevens wil ik jullie bedanken voor weer een fijne week. Wat een leuke berichtjes heb ik gehad op mijn projecten *voelt zich toch wel een beetje trots*...Dank jullie wel!

Vanaf maandag weer een nieuwe set in de Hoofdrol :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Festive Flower Builder Punch, Fringed Scissors, Itty Bitty Accents, Blushing Bride, Soft Sky, Cucumber Crush, Sentimenten, Whisper White, Rhinestone Basic Jewels

http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Festive Flower Builder Punch, Fringed Scissors, Itty Bitty Accents, Blushing Bride, Soft Sky, Cucumber Crush, Sentimenten, Whisper White, Rhinestone Basic Jewels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten