zaterdag 14 mei 2016

Creatieve Harten Bloghop "Out with the Old"




Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
Wij hebben voor jullie een heleboel SUperleuke en mooie projecten die alles te maken hebben met het thema “Out with the old”, zodat je nog even inspiratie kunt opdoen met de materialen die ons met ingang van de nieuwe jaarcatalogus gaan verlaten. Ook zul je een paar producten tegenkomen uit de vorige catalogi die ook weer in de komende catalogus te vinden zijn.

Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment nog zijn en degene die zullen blijven.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!


Vandaag laat ik jullie een tweetal kaarten zien wat ik heb gemaakt met de "Wild About Flowers" stempelset.
Een set waar ik heel lang heb over getwijfeld om aan te schaffen, maar wat is deze gaaf in gebruik!
Deze set is zowel in de oude, 2015-2016, als de nieuwe, 2016-2017, jaarlijkse catalogus terug te vinden zijn. Je zult dus nog wel wat gemaakte projecten voorbij zien komen met deze set.
De inspiratie voor deze twee kaartjes heb ik uit de nieuwe catalogus, alleen heb ik wat andere kleuren en materialen gebruikt om deze kaarten te maken, maar de basis, de schets, is gelijk.

http://stempelkeuken.blogspot.com Wild About Flowers, Watermelon Wonder, Old Olive, 1/8 Silver ribbon, Watercolor Wishes Card Kit, Rhinestone Basic, Whisper White Thick Cardstock


http://stempelkeuken.blogspot.com Wild About Flowers, Watermelon Wonder, Old Olive, 1/8 Silver ribbon, Watercolor Wishes Card Kit, Rhinestone Basic, Whisper White Thick Cardstock

De tekst van dit kaartje heb ik uit de geweldige kit "Watercolor Wishes". Daarin zit alles (uitgezonderd een schaar en wat lijm) om 20 geweldig leuke kaartjes te maken. Tevens zit er een stempelset bij, zodat je deze nog vaker kunt gebruiken. En dat is gewoon heel fijn van stempels: je kunt ze iedere keer opnieuw gebruiken en iedere keer, indien je dit wilt, met een andere kleur. Mogelijkheden te over!
Voor de prijs hoef je deze kit overigens niet te laten staan: EUR 42,50, dat is nog geen EUR 2,25 per kaartje! En zeg nu zelf...een handgemaakte kaart is toch vele malen leuker om te geven/versturen dan een "standaard" kantoorboekhandelkaart?? ;-)


De volgende materialen heb ik gebruikt:


De facebookvolgers van de Stempelkeuken hebben het al gezien, zo ook de mensen die mijn nieuwsbrief ontvangen.
Gisteren, vrijdag 13 mei, was het voor mij 2 jaar geleden dat ik ben ingestapt als onafh. Stampin' Up! demo. Om dat te "vieren", heb ik het volgende voor jullie in petto:


Gewoon als een "dank je wel" voor alles wat iedereen voor mij de afgelopen 2 jaar heeft gedaan.


Tevens wil ik jou ook bedanken voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!


Het volgende blog gedurende deze hop is van Carola. Enjoy! :-)




De dames die deze keer meedoen zijn:

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten , helemaal jouw stijl, love it! En van harte gefeliciteerd, twee jaar alweer, joehoe!!
    En wat een actie, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Angélique! Frisse kleuren. Enne: "whoop-whoop" voor jouw SU-verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, Angélique! En proficiat met je jubileum :)
    Groeten,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Angelique !! Mooie kleurencombi ! Van harte gefeliciteerd met je jubilieum.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Angélique en gefeliciteerd met je Su jubileum. Op naar nog vele jaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, en in het echie waren ze nog leuker!!!!
    Was weer gezellig gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angelique, prachtige kaartjes. Dank je voor de inspiratie.
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt, en al weer 2 jaar demo, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten Angelique. En gefeliciteerd met je jubileum.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten! Ennuh...hartelijk gefeliciteerd!!Dat er nog maar vele jaren mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. In het echt is ie nog veel mooier! Is het alweer 2 jaar joh....zo dat gaat snel. Ik weet nog als de dag van gisteren....surprise! En wat voor eentje. Van harte gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum xxx

    BeantwoordenVerwijderen