vrijdag 20 mei 2016

Sneak peak Week: In Colors 2016-2018 Emerald Envy

Goedemorgen!

Het is alweer vrijdag. Wat gaat de tijd toch snel.
Ik hoop dat jullie een beetje genoten hebben van de inspiratie de afgelopen dagen.
Vandaag laat ik jullie kennis maken met mijn absolute lievelingskleur van de InColors 2016-2018, namelijk "Emerald Envy", ofwel smaragdgroen. 

Inmiddels zijn de meeste mensen wel op de hoogte dat dit toch echt mijn favo InColor is en het was zelfs zo erg dat afgelopen zaterdag tijdens een teambijeenkomst men wel wist welke kleur ik uit zou kiezen voor een make-n-take die we zouden gaan maken. En ja hoor...ze hadden gelijk :-)

Ik hoop dat jullie dit kaartje leuk zullen vinden.
Het is gemaakt met de Balloon Celebration Bundel en deze zal vanuit de lente/zomercatalogus overgaan naar de nieuwe catalogus.
Echter.... nu kun je deze nog als bundel aanschaffen met 15% korting. Dit zal echter niet meer het geval zijn in de nieuwe catalogus. Dan dien je de stempelset en pons los van elkaar te kopen. Dus maak nog snel gebruik van deze mooie aanbieding voordat het 1 juni is! :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper De Stempelkeuken Balloon Celebration, Balloon Bouquet Punch, Emerald Envy, Whisper White Thick Cardstock, Wink of Stella, Rhinestone Basic Jewels




http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Balloon Celebration, Balloon Bouquet Punch, Emerald Envy, Whisper White Thick Cardstock, Wink of Stella, Rhinestone Basic Jewels


Bedankt voor het langskomen.
Morgen heb ik een Project Life item voor jullie :-)
Ik hoop je dan ook te mogen begroeten.

En vergeet niet dat ik op 1 juni van 19.30-22.00 en op 4 juni (2 tijden: 10.00-12.30 en 14.30-17.00) een hele gave party heb, omdat de nieuwe catalogus uitkomt.
Je zult dan veel meer inspiratie zien met de InColors :-)



Product List

1 opmerking:

  1. I´m loving this card - cool to see new blogs - following "our" party! :-D
    Love, Beate

    BeantwoordenVerwijderen