woensdag 7 februari 2018

{projectweek} Case the Catalogues - 3




Hi!
Vandaag weer een kaartje uit de serie "Case the Catalogues".
Ditmaal heb ik weer een kaartje uit de jaarlijkse catalogus ge-CASEd.

Het kaartje waar ik mijn inspiratie vandaan heb, is het bovenste kaartje, welke op bladzijde 44 van de jaarlijkse catalogus staat.





de Stempelkeuken uw Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stampinup #stampinupnl #stempelkeuken #verjaardag #birthday #happybirthday #emerald #groen #green #flirtyflamingo #verjaardagskaart #papercrafting #gefeliciteerd #denhaag #thehague #cardmaking #cadeautje #present #cadeau #handmade #handmadewithlove #basteln #papier #kaartenmaken #snailmail #postcrossing #happymail #birthdaygreeting


de Stempelkeuken uw Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stampinup #stampinupnl #stempelkeuken #verjaardag #birthday #happybirthday #emerald #groen #green #flirtyflamingo #verjaardagskaart #papercrafting #gefeliciteerd #denhaag #thehague #cardmaking #cadeautje #present #cadeau #handmade #handmadewithlove #basteln #papier #kaartenmaken #snailmail #postcrossing #happymail #birthdaygreeting



Het enige wat ik heb gebruikt, is wat inkt, cardstock, wooden elements en wat dimensionals.
Kortom: een perfect kaartje welke je snel kunt maken wanneer je nog een "laatste minuut"-kaartje nodig hebt ;-)

Wel, nu heb je kunnen zien dat je ook gemakkelijk een stempelset voor een andere set kunt "inruilen". Ideaal! Heb je de set niet welke op de foto staat, gebruik dan een set welke je wel hebt.


Wist je trouwens dat ik donderdag 15 februari van 19.30-22.00 een gezellige inkleurworkshop geef?
Je leert een aantal diverse technieken met de Stampin'Blends. Dé ideale alcoholbased marker welke zeer goed werkt voor zowel "beginners" als "gevorderde" kleurders.
Kom het uitproberen! Ik leer jou een aantal makkelijke technieken, welke je thuis kunt toepassen.

Er zijn nog een aantal plaatsen vrij, dus geef je snel op via stempelkeuken@gmail.com
Jij komt toch zeker ook?!





Gebruikte materialen.
Door op het plaatje te klikken kom je in mijn webshop. Je kunt dan direct de producten bestellen.
Let op: Voor de webshop heb je een creditcard nodig. Heb je deze niet? Stuur dan jouw bestelling (naam van het artikel, artikelnummer en prijs) naar stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling. 
Bij een minimale besteding van EUR 60,- (tm 31-3-2018) mag je ook nog producten uitkiezen uit de Sale-a-Brationfolder. Meer info hierover kun je hier vinden.  



1 opmerking: