dinsdag 1 januari 2019

Sale-a-Bration 2018

Ten eerste de beste wensen voor 2019! Dat het een fantastisch, maar vooral creatief jaar mag worden!



Sale-a-Bration komt er weer aan!

Het mooiste Stampin'Up! feestje van het jaar met veel korting en vooral GRATIS producten!
In dit blogbericht leg ik jou uit wat het inhoudt.


Wanneer?
Dit feest duurt 3 maanden! Vanaf donderdag 3 januari t/m zondag 31 maart 2019!

Wat is dit?
Sale-a-Bration is, zoals ik hierboven al aangaf, een geweldig feest volop korting en GRATIS producten!
Op 3 verschillende manieren kun je hieraan meedoen: Shop, Host en Join. Ofwel: Shop, wordt een gastvrouw en kom er ook gezellig bij!



Shop!

Wie houdt er nu niet van winkelen?! Ik wel!
En wie houdt er nu niet van GRATIS producten?! Ik dus wel!
En ook gedurende dit jaar heeft SU! weer fantastische GRATIS producten voor jou.

Er zijn ook dit jaar 2 verschillende "levels" van GRATIS producten, ik noem ze even categorie 1 en 2.

Bij iedere EUR 60,- die je besteedt, mag je 1 GRATIS product uit de SAB-gids kiezen van categorie 1.
Koop je voor EUR 120,-, dan mag je 2 GRATIS producten uit categorie 1 of 1 product uit categorie 2 kiezen.

Koop je voor EUR 180,-... dan mag je 3 producten kiezen uit categorie 1 of 1 uit categorie 1 + 1 uit categorie 2.

Etc. etc..... En er staat ook een Nederlandse set in! En die is leuheuk!!








Host!

Wanneer je gedurende de Sale-a-Bration (hierna afgekort tot SAB)-periode producten aanschaft - of dit nu voor jezelf is, voor anderen of met elkaar - ontvang je vanaf EUR 275,- een leuk extraatje van EUR 27,- welke je weer kunt spenderen aan meer Stampin'Up! producten.
Wanneer je een gezellige workshop met mij gedurende deze periode afspreekt, heb ik nog een extraatje voor jou als gastvrouw in petto :-)

Hieronder vind je een schema hoe dit alles werkt.
De Stampin'Rewards ontvang je vanaf EUR 200,- Vanaf EUR 275,- ook nog eens EUR 27,- extra.

Bij EUR 300,- ontvang je 10%= EUR 30,-  PLUS EUR 27,- = EUR 57,- wat je kunt uitkiezen aan producten.







JOIN!

Ofwel: Kom er ook gezellig bij!

Wil je op een makkelijke manier aan jouw Stampin'Up! materiaal komen?
Maak dan gebruik van dit aanbod!
Betaal EUR 129,- en je mag voor EUR 230,- aan producten uitkiezen gedurende de SAB-periode!

Maar er is ditmaal meer!
Wil je ook die geweldige Craft&Carry tote? Dan betaal je EUR 160,- en mag je voor EUR 230,- aan producten uitkiezen. 
Alle informatie rondom de Craft&Carry Tote vind je hier terug.





Door van dit aanbod gebruik te maken, kom je automatisch in mijn team terecht en ontvang je tot en met juli 2019 20% korting op al jouw Stampin'Up! bestellingen.
En vind je het niets? Dan word je automatisch uitgeschreven. Voor vragen kun je mij altijd mailen op stempelkeuken@gmail.com


Kortom...er valt genoeg te beleven de komende periode!

Klik hieronder op het plaatje en je ziet alle GRATIS producten etc.





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten