maandag 31 december 2018

Geweldige Craft Tote, ofwel geweldige knutseltas!




Wellicht heb je hem al voorbij zien komen, Stampin'Up! heeft namelijk een geweldige tas uitgebracht waarin je jouw knutselspullen in kunt vervoeren als je gezellig bij iemand gaat knutselen of waar je ook naartoe gaat.

Ikzelf ben altijd erg sceptisch wanneer er iets nieuws wordt uitgebracht. Ik loop al wat jaren mee in de hobbywereld en heb al veel gezien inmiddels, maar toen ik deze tas afgelopen november gedurende OnStage in Orlando zag, was ik verkocht! Ik wist dat ik deze MOEST hebben.

Waarom??
Dat zal ik jou hieronder vertellen.


1. De kleuren!
De kleuren zijn echt prachtig! Diepblauw met wit en mintgroen. Het past echt perfect bij elkaar!
Hoewel blauw niet direct "mijn kleur" is, valt deze tas onder de categorie "WOW!! Geweldige kleurencombi!"


2. Zelf in te delen!
Deze tas heeft losse inzetstukken die je met klittenband vast kunt maken.
Op deze manier kun je zelf jouw indeling maken. Wil je de BigShot erin meenemen? Dat kan! Je haalt dan de inzetstukken eruit en je houdt dan ook nog ruimte over voor meer materiaal!
Wil je jouw stempels, inkt, papier en papertrimmer meenemen? Ook dat kan, want deze tas is ervoor gemaakt! Gebruik dan wel de inzetstukken, zodat alles netjes is verdeeld en je niet bij aankomst eerst de ravage in jouw tas goed moet ordenen ;-)
3. Goede handvatten en schouderriem
De handvatten zijn prettig om vast te houden, omdat de stiksels aan de buitenkant i.p.v. de binnenkant zitten. Zo krijg je geen pijn bij het dragen, want we weten allemaal dat een BigShot aardig wat weegt ;-)
De schouderriem heeft een extra stevigheid, waardoor je deze tas met plezier over jouw schouder zult dragen zonder enige pijn of striemen van de tas.


4. De stof!
De tas is gemaakt van canvas, een stevige stof, waardoor je er lang plezier van zult hebben.

5. De onderkant!
Draai de tas om en je vindt aan de onderkant een aantal ijzeren nopjes. Op deze nopjes staat jouw tas op de grond. Zo wordt de onderkant niet snel vies, maar vooral belangrijk, dat het ter behoud is van de stof. Een win/win situatie.


6. Kwaliteit!
Stampin'Up! staat voor kwaliteit, ik sta voor kwaliteit en persoonlijk vind ik het belangrijk dat je iets goeds in handen krijgt, zodat je er nog jaren plezier van zult hebben.
Dat zal zeker het geval zijn met deze tas!


Deze tas kun je, wanneer je tot en met 2 januari 2019 het productpakket koopt, toevoegen aan dit pakket. Je betaalt EUR 129,- en mag voor EUR 175,- uitkiezen. De tas kost EUR 61,-, dus dan houd je nog EUR 114,- over voor andere leuke materialen om deze tas mee te vullen ;-)


Maar LET OP!
Vanaf 3 januari kun je deze tas alleen nog maar verkrijgen wanneer je het productpakket koopt. Het is dan een onderdeel ervan.
Je koopt het productpakket (incl. deze tas) voor EUR 160,-, maar mag dan voor EUR 230,- aan materiaal uitkiezen!
Ik weet wel wat ik dan zou kiezen ;-)

Tevens hoef je overigens geen EUR 160,- te betalen, kan ook minder zijn. Wanneer je jouw gezellige party/workshop bij mij boekt en er verkopen worden gedaan waarbij jij "hostesscredits" ontvangt, kun je deze hostesscredits inzetten om dit pakket aan te schaffen.
Vanaf EUR 200,- ontvang je al 10% aan credits welke je mag inzetten voor materiaal uit alle lopende catalogi, of je mag dit inzetten voor het productpakket met deze tas (of zonder tas uiteraard).
En heb jij deze avond een verkoop van minimaal EUR 275,-, dan ontvang je er ook nog eens een extra EUR 27,- bij. Leuk leuk leuk!

Boek nu jouw party/workshop via stempelkeuken@gmail.com


Hieronder vind je een filmpje van Robin, een Amerikaanse demo, waarop te zien is hoe de Craft Tote eruit ziet en werkt.





Zoals je dus wel merkt, ben ik behoorlijk enthousiast over deze Craft Tote.
Echt gemaakt voor de crafter/hobbyist in gedachten. TOP!

Mocht je nu nog meer info willen hebben, dan kun je mij altijd een mailtje sturen op stempelkeuken@gmail.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten