vrijdag 14 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 20



Hi! En welkom bij dag 20 van de 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen!
We zitten op 66,666666666666667%, ofwel op 2/3 van deze Inspiratievolle dagen.

Vandaag heb ik voor jullie een leuk en vooral makkelijk te maken zakje om een klein cadeautje in te doen.
Ook vandaag heb ik het voor jullie weer zo makkelijk mogelijk gehouden.
Vandaar maar 4 (eigenlijk 6) materialen die je nodig hebt om dit project van vandaag te maken.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #merrychristmastoall #santasbag #santa #christmas #christmasgift #gift #cadeau #kado #kadotasje #kerst #kerstmis #stempelen #stamping #merry #noel #weihnachten #kaartenmaken #diy #creatief #creatiefbezigzijn #cleanandsimple #simplestamping #speciaalvoorjou #voorjou #voordeliefste #bruiloft #kerstfeest #kerk #church #workshop #denhaag #rotterdam #westland #kaartenmaken #kaart #lovewhatyoudo


Ik heb voor dit project de geweldige Santa's Bag uit de herfst/wintercatalogus gebruikt. Toen ik deze in augustus zag, wist ik dat ik hier een voorraad van moest aanschaffen en dat klopt! Heb al voor vele mensen één van deze zakjes mogen voorzien van een extra touch ;-)

Vandaag dus een Santa Bag in een Kerstthema.

Ik heb de stempelset "Merry Christmas To All" gebruikt en deze stempel direct met inkt op het zakje gestempeld met Merry Merlot.
De blaadjes zijn met Mossy Meadow gestempeld. Een mooie kleurencombi en omdat de inkt iets softer overkomt op het zakje doordat dit van stof is, past het prima bij elkaar.

Ik vind 'm weer leuk geworden. Wat vind jij ervan?? Wil jij nu ook zo'n zakje? Dat kan!
Ik kan ze nog voor jou bestellen :-)
Ook kan ik voor jou deze zakjes creatief versieren. Wil je dat? Super! Stuur dan een mailtje naar stempelkeuken@gmail.com voor meer informatie.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #merrychristmastoall #santasbag #santa #christmas #christmasgift #gift #cadeau #kado #kadotasje #kerst #kerstmis #stempelen #stamping #merry #noel #weihnachten #kaartenmaken #diy #creatief #creatiefbezigzijn #cleanandsimple #simplestamping #speciaalvoorjou #voorjou #voordeliefste #bruiloft #kerstfeest #kerk #church #workshop #denhaag #rotterdam #westland #kaartenmaken #kaart #lovewhatyoudo



Voor nu wens ik jullie weer een hele fijne avond en graag tot morgen!
Hieronder vind je uiteraard weer alle gebruikte materialen.



Santa's Bags
[147812]
€ 12,00
Clear Block E
[118484]
€ 14,50


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten