dinsdag 11 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 17



Hi en welkom bij dag 17 van mijn 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen.
Kerst betekent voor mij veel. Verjaardagen, kerstversieringen, prachtig versierde kerk tijdens Kerstavond, kerstliedjes op de radio, lievelingsmuziek fluiten tijdens de kinderdienst,.... kortom: GENIETEN!

En om anderen ook een beetje te laten genieten, heb ik een aantal cadeautjes gemaakt met de geweldige pillow boxes. Leuk om een kleinigheidje in te geven of om, tijdens verjaardagen, het geld in te doen wat de jarige krijgt. Kortom: multi-functioneel!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #stamping #stempelen #pillowbox #gift #christmas #haveahollyjollychristmas #merryandbright #kerst #kerstmis #kerstversiering #kerstkado #kado #kadoosje #burlap #workshop #denhaag #rotterdam #rijswijk #westland #sprig #christmastradition #giftbox


En het leuke is, dat je deze pillowboxes ook nog eens leuk kunt versieren!
Ditmaal dus in een Kerstthema, gemaakt met het fantastische Festive Farmhouse DSP.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #stamping #stempelen #pillowbox #gift #christmas #haveahollyjollychristmas #merryandbright #kerst #kerstmis #kerstversiering #kerstkado #kado #kadoosje #burlap #workshop #denhaag #rotterdam #rijswijk #westland #sprig #christmastradition #giftbox



En wat vind jij ervan om een pillowbox leuk aan te kleden in een thema?
Vind jij dat ook zo leuk én denk je daar wel mee uit de voeten te kunnen?? 

Deze pilllowboxes zijn van kraft gemaakt, ofwel cardboard-kleur. Dé ideale kleur om met alle andere kleuren te kunnen combineren.
Je hebt dus geen reden meer om te zeggen: "Ik heb de juiste kleur er niet bij" ;-)


Hieronder vind je alle gebruikte materialen.
Wil je nu iets aanschaffen, dan ben je bij mij aan het juiste adres. Klik op het plaatje indien je in mijn webwinkel wilt bestellen. Je dient dan te beschikken over een creditcard. Vraag van te voren even de hostesscode van deze maand aan. Dan ontvang je nog een leuk extraatje in januari :-)

Heb je geen creditcard? Geen probleem! Mail dan jouw bestelling naar stempelkeuken@gmail.com


Ik hoop jou morgen weer te zien :-) Tot dan!





Sprig Punch
[148012]
€ 22,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten