zondag 2 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 8



Hi en welkom bij dag 8 van de 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen.
Wat vliegt de tijd... 2 december, eerste zondag van de Advent. Kortom... Nog iets meer dan 3 weken en het is Kerst! Ik kan niet wachten!

Vandaag weer een kaartje. Ditmaal erg simpel! Je hebt een basiskaart, in dit geval Whisper White Thick, 2 kleuren inkt, glimmer papier, lijm en een snijmachine nodig.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stamping #papercrafting #cardmaking #handmadecards #christmascard #kerstkaart #christmas #weihnachten #advent #kerst #kerstmis #kerst2018 #noel #peacefulnoel #handgemaakt #zelfgemaakt #kaartenmaken #stempelen #kado #speciaalvoorjou #denhaag #rotterdam #westland #rijswijk #amsterdam #nederland


De stempelset "Peaceful Noel" is toch wel één van mijn favorieten dit jaar.
Op de detailfoto kun je het glimmer wat meer zien. Het is dezelfde kleur als de rode inkt: Merry Merlot!
Hoe vind je dat dan klinken? Hoewel ikzelf geen wijn drink, vind ik het een geweldige naam die zijn naam eer aan doet! Een prachtige volle, rode kleur. Net zoals de Merlot wijn ;-)

Om de figuren op 1 lijn te stempelen, heb ik eerst een dun potloodstreepje getekend en op het laatst het glitterpapier er overheen geplakt. Zo zie je er niets meer van ;-)


En alles bij elkaar vormt dit onderstaande kaartje:


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #stamping #papercrafting #cardmaking #handmadecards #christmascard #kerstkaart #christmas #weihnachten #advent #kerst #kerstmis #kerst2018 #noel #peacefulnoel #handgemaakt #zelfgemaakt #kaartenmaken #stempelen #kado #speciaalvoorjou #denhaag #rotterdam #westland #rijswijk #amsterdam #nederland


Wat vind je ervan? Laat gerust een reactie achter.
Voor nu wens ik jou een hele fijne avond toe en een hele fijne dag morgen! Tot morgen! Same place, same time, same channel :-)

Hieronder vind je alle gebruikte materialen. Door hierop te klikken, kom je in mijn webwinkel terecht. Je kunt deze dan direct bestellen.


Sprig Punch
[148012]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten