woensdag 5 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 10




Hi en welkom bij alweer de 10e dag van de 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen.

Gisteren en vandaag waren er wat internetproblemen, maar deze zijn gelukkig weer opgelost, vandaar vandaag de blog van gisteren en dan zie je morgen de blog van vandaag. En vrijdag krijg je een dubbele dosis ;-)
Cadeautje zo voor het weekend.


Vandaag heb ik een kaartje met een stempelset uit de jaarlijkse catalogus. Deze is dus nog sowieso tot en met mei verkrijgbaar. Dus wil je alvast vooruit werken aan jouw kerstkaarten voor volgend jaar, dan heb je de ideale set!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #stempelen #kerstster #noel #weihnachten #kaartenmaken #kerst #kerstsfeer #sfeer #christmas #creatief #merrychristmas #merlot #wijn #christmascard #echtepostiszoveelleuker #ansichtkaart #kerstkaart #post #sfeerinhuis #homedeco #diy #kreativ #denhaag #workshop #rijswijk #westland #rotterdam #nederland



Middelste kerstster heb ik in 1x op het Whisper White gestempeld en daarna heb ik de kerstster linksboven gestempeld zonder deze opnieuw te beinkten. Dan krijg je een lichtere afdruk die wel weer past bij de andere afdruk.
Daarna heb ik de stempel nogmaals beinkt, afgestempeld op een stukje kladpapier en rechts beneden gestempeld.

Het woord "Noel" komt uit de set "Peaceful Noel", mijn lievelingsset.
De bladeren heb ik met de Mossy Meadow inkt in 1x gestempeld.
Doordat deze stempelset meer diepte geeft, heeft jouw kaartje ook niet veel nodig.
Kortom: begin je net met stempelen, dan is deze set zeker een aanrader!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #stempelen #kerstster #noel #weihnachten #kaartenmaken #kerst #kerstsfeer #sfeer #christmas #creatief #merrychristmas #merlot #wijn #christmascard #echtepostiszoveelleuker #ansichtkaart #kerstkaart #post #sfeerinhuis #homedeco #diy #kreativ #denhaag #workshop #rijswijk #westland #rotterdam #nederland


En...wat vind je van dit kaartje? Laat het gerust weten in een reactie. Altijd fijn om te horen wat iemand anders ervan vindt ;-)

Voor nu wens ik jou een hele fijne avond en tot morgen!
Internet werkt weer, dus heb het kaartje al kunnen klaarzetten, zodat het morgen op tijd, 20.00, online komt. Tot dan!




Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten