zondag 30 december 2018

10% Oudjaarskorting!

De laatste blogpost van 2018!
Hopelijk hebben jullie hele fijne Kerstdagen achter de rug.
Helaas is het mij niet gelukt om de laatste projecten van de 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen online te zetten i.v.m. persoonlijke omstandigheden.
21 december is er helaas een aanrijding geweest, waarbij mijn knie deze klap heeft opgevangen en ik verplicht rustig aan moet doen.
Details hoe het eruit heeft gezien en hoe het er nu nog uitziet, zal ik besparen. De kleuren die mijn knie heeft, komen in ieder geval niet door inkt ;-)

Maar....genoeg hierover, voor jullie heb ik een leuke oudjaarskorting van 10%.
Bestel nog voor morgen, maandag 31 december 2018 23.59 en ontvang 10% korting over jouw gehele bestelling (excl. verzendkosten).





Een cadeautje van mij naar jou.

Alles wat op dit moment beschikbaar is, vind je in mijn shoppie...
Klik hier om direct er naartoe te gaan.

In mijn winkeltje kun je met creditcard betalen. Heb je dat nu niet?? Geef dan jouw bestelling (productnaam, productnummer en prijs) door via de mail naar stempelkeuken@gmail.com
Dan ontvang je van mij een mail met betalingsgegevens etc.


Voor nu wens ik jullie een heel fijn uiteinde en een spetterend en vooral creatief 2019!



Liefst,
Angélique


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten