woensdag 12 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 18



Hi! Welkom bij dag 18 van de 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen!

Vandaag een Clean&Simple kaartje, ofwel: veel "wit" en niet al te moeilijk om te maken.
Ik heb 2 voor mij nieuwe stempelsets gebruikt, had ze namelijk al een tijdje in huis, maar ze hadden nog geen inkt gezien, tot nu!
Ik heb nog meer ideetjes voor beide stempelsets, dus misschien dat je nog wat voorbij ziet komen met deze sets de komende dagen ;-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #christmas #bright #kerst #baubles #deckthehalls #kerstmis #kerst #kerst2018 #stempelen #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #winter #noel #weihnachten #workshop #decoration #light #lightbulbs #denhaag #westland #rijswijk #gouda #rotterdam


Ik heb weer als kaartbasis het Whisper White Thick cardstock gebruikt. Een ideale basis als je het mij vraagt voor dit soort kaarten.
Het is namelijk een mooie, stevige kwaliteit papier én het is echt heel fijn stempelpapier. Het is namelijk precies afgestemd op de Stampin'Up! inkt. Vandaar dat je altijd een mooie afdruk krijgt wanneer je deze inkt in combinatie met dit cardstock gebruikt.


De lampjes heb ik direct op de Whisper White laag gestempeld. Daarna heb ik er nog 2 in Melon Mambo en Bermuda Bay gestempeld en uitgeponst en met dimensionals opgeplakt.
Hoe moeilijk kun je het jezelf maken? ;-)

Kortom.... moet je nog beginnen aan de kerstkaarten? Maak het jezelf niet te moeilijk, maar maak er wel een leuk effect van, door een pons of dimensional te gebruiken. Dan krijgt jouw kaart wat extra's en is het niet zo "plat".

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #christmas #bright #kerst #baubles #deckthehalls #kerstmis #kerst #kerst2018 #stempelen #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #winter #noel #weihnachten #workshop #decoration #light #lightbulbs #denhaag #westland #rijswijk #gouda #rotterdam


Ben je al klaar met jouw kerstkaarten?? Ik gelukkig wel. Komend weekend gaan ze met de post mee, dus hopelijk snel bij de ontvangers.
Ik houd ervan om kerstkaarten te versturen (én te ontvangen ;-). Echte post is echt zoveel leuker!


Voor nu wens ik jou weer een hele fijne avond! Geniet ervan! Ik ga Notting Hill kijken. Een film die al tig keer is bekeken, maar altijd fijn blijft om te zien. Heb jij dat ook met bepaalde films?

Tot morgen in ieder geval! :-)



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten