zaterdag 15 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 21




Hi en welkom bij dag 21 van mijn 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen!
Het is leuk om te zien dat deze blogposts zo bekeken worden, want ik hoop namelijk dat je er jouw inspiratie uit kunt halen.

Er werd mij laatst gevraagd waarom ik dit nu doe?
Het antwoord is heel simpel! Ik houd nu eenmaal van Kerstmis en mijzelf een uitdaging geven, dus was deze keuze snel gemaakt. Het idee kwam echt pas op 25 november naar boven toe en dacht: "Waarom niet?" En voila.... daar zijn we dan... 3 weken, 21 dagen verder.
Nog maar een paar dagen en het is alweer Kerstmis. Ik kijk ernaar uit!


Vandaag weer een kaartje met de prachtige stempelset "Stylish Christmas" welke in de jaarlijkse catalogus staat. Je kunt deze set dus nog tot aan het eind van deze catalogus (eind mei 2019!) aanschaffen. Als je dan nu begint, heb je snel jouw kerstkaarten voor volgend jaar al klaar ;-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #dsp #stylishchristmas #peacefulnoel #stamping #christmascard #kerstkaart #stempelen #merry #cardmaking #papercrafting #cardmaking #christmas #cards #kaartenmaken #techniek #technique #noel #weihnachten #basteln #papercrafter #holly #deckthehalls #homedeco #bujonederland #dekoratie #feest #feestelijk #sfeer #sfeerinhuis #workshop #denhaag #vruchtenbuurt #heesterbuurt #rijswijk #westland #delft


Ditmaal heb ik een leuke techniek in deze kaart verwerkt: stempelen op achtergrondpapier, ofwel DSP.
Ik heb het geweldige Wood Textures DSP, ook uit de jaarlijkse catalogus!, gebruikt en daarop de bloemen, blaadjes en tekst gestempeld. Iets uitgesneden, opgeplakt op een stukje cardstock en dit alles op een Whisper White kaartbasis.
Erg leuk om te doen!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #dsp #stylishchristmas #peacefulnoel #stamping #christmascard #kerstkaart #stempelen #merry #cardmaking #papercrafting #cardmaking #christmas #cards #kaartenmaken #techniek #technique #noel #weihnachten #basteln #papercrafter #holly #deckthehalls #homedeco #bujonederland #dekoratie #feest #feestelijk #sfeer #sfeerinhuis #workshop #denhaag #vruchtenbuurt #heesterbuurt #rijswijk #westland #delft


Wat vind jij van dit kaartje? Heb jij deze techniek, stempelen op DSP weleens geprobeerd? Nee?? Probeer het dan eens ;-)

Voor nu weer bedankt voor het kijken! Hieronder staan weer alle gebruikte materialen. Deze zijn uiteraard weer bij mij aan te schaffen.
Wil je iets weten? Stuur gerust een bericht via de mail stempelkeuken@gmail.com of laat hieronder een reactie achter.

Tot morgen!



Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten