woensdag 19 december 2018

30 Dagen Kerstinspiratie - Dag 25



Hi en welkom bij dag 25 van mijn 30 dagen Inspiratie voor de Kerstdagen. Het schiet nu toch al echt op!

Vandaag een kaartje wat ik in lichte kleuren, eigenlijk niet echt Kerstkleuren, heb gemaakt.
Ik wilde namelijk laten zien dat je Kerststempels ook perfect kunt gebruiken om baby-kaartjes te maken.
Verander alleen de kleuren - en in dit geval ook de tekst - en je kunt weer verder met kaarten maken ;-)

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnederland #stampinupnl #makingchristmasbright #christmas #christmasday #christmaslights #stars #kerst #kerstmis #sterren #starsinyoureyes #stamping #stempelen #itstheseason #kerstdecoratie #kerstkaart #echtepostiszoveelleuker #postcrossing #snailmail #slakkenpost #creatief #licht #bujonederland #kreativ #diy #workshop #denhaag #thehague #rijswijk #westland #christmasmusic #muziek


Voor dit kaartje heb ik de kleuren Smoky Slate, Petal Pink, So Saffron en Pool Party gebruikt.
Lichte kleuren, perfect voor dat extra licht tijdens deze donkere dagen.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnederland #stampinupnl #makingchristmasbright #christmas #christmasday #christmaslights #stars #kerst #kerstmis #sterren #starsinyoureyes #stamping #stempelen #itstheseason #kerstdecoratie #kerstkaart #echtepostiszoveelleuker #postcrossing #snailmail #slakkenpost #creatief #licht #bujonederland #kreativ #diy #workshop #denhaag #thehague #rijswijk #westland #christmasmusic #muziek


Hieronder vind je weer alle gebruikte materialen.
Tevens kun je bij mij nu ook de nieuwe lente/zomercatalogus aanvragen. Heb je in de afgelopen 2 maanden bij mij een bestelling gedaan? Dan ontvang je deze van mij automatisch.
Heb je (nog) geen bestelling bij mij gedaan? Dat kan natuurlijk altijd! Ik stuur dan direct de nieuwe catalogus mee! :-)

Voor nu bedank ik jou voor het langskomen. Graag tot morgen! Dan doe ik overdag aan een bloghop mee (en zie je alvast een klein voorproefje van de fantastische nieuwe catalogus!) en 's avonds vind je weer een nieuwe Inspiratie. Hopelijk tot dan :-)



Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten