zondag 7 juli 2019

{projectweek} Stampin'Up! Pluk de dag/Daisy Lane

Hi!

Heb jij dat ook, dat je soms een stempelset ziet en direct weet wat je ermee wilt doen?
Ik dus met enige regelmaat (eigenlijk altijd)...

Zo wist ik direct dat Daisy Lane, ofwel de Nederlandse set "Pluk de dag" een geweldige aanwinst is in mijn Stempelkeuken.
Mooie illustraties, geweldige teksten! Én.... niet geheel onbelangrijk, in het Nederlands!






Deze stempelset is dan al een favoriet geworden in korte tijd.

Het leuke en handige van deze set is, is dat deze met een (nieuwe!) pons komt, de medium daisy pons. Én je kunt de "gewone" Daisy pons ook met deze set combineren! Hoe leuk (en vooral handig!) is dat?!

Ook de teksten kun je op vele verschillende soorten kaarten gebruiken. Vooral de tekst "Groetjes" is al een aantal maal gebruikt.
We kregen deze Nederlandse stempelset afgelopen april in Düsseldorf tijdens OnStage. Één van de voordelen van het demoschap: nieuwe producten als eerste mogen zien en ontvangen.
In november is de volgende OnStage en ook jij kunt erbij zijn. Op dit moment is er een fantastische mogelijkheid om ook in te stappen en alle voordelen van het demoschap mee te maken.


De Daisy Lane stempelset heeft dus een bijpassende pons. Wanneer je de stempelset en deze Medium Daisy pons tegelijk als bundel aanschaft, ontvang je ook nog eens 10% korting.
Je kunt natuurlijk deze stempelset en pons natuurlijk ook los van elkaar bestellen, maar wanneer je ze beide wilt, ga dan voor de bundel.




De set bestaat uit 9 cling stempels en de prijs bedraagt EUR 28,00.
De prijs van de Medium Daisy pons bedraagt EUR 19,50

En wanneer je de stempelset en pons als bundel koopt, krijg je dus 10% korting en betaal je EUR 42,75
Een fijne prijs voor een mooie set!



Op dinsdag 23 juli geef ik een workshop met deze geweldige set. Kom je ook?





En om alvast wat inspiratie op te doen, komen er vanaf morgen iedere dag projecten op mijn blog te staan met deze geweldige stempelset en ponsen.
Ik vond het namelijk wel weer eens tijd worden om de Projectweken tevoorschijn te halen na een afwezigheid wat een lange tijd.
Kom vanaf morgen t/m zondag rond 20.00 hier een kijkje nemen voor wat inspiratie met deze set. 






Dit was het weer voor vandaag. Tot morgen!




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten