dinsdag 16 juli 2019

{projectweek} Stampin'Up! Zon, zee en strand - Dag 2



Hi and welcome to my blog! My posts are in Dutch. Please use Google Translate to translate my blog into your preferred language :-)


Hi en welkom bij dag twee van mijn projectweek "Zon, zee, strand".
Een kaartje wat bij de zon hoort, heb ik gisteren al laten zien, dus vandaag een kaartje met als thema "zee" en welke set kun je dan beter gebruiken dan "Sailing Home".


Als basiskaart heb ik een notecards gebruikt.
Ideaal! Want in een setje zitten 20 basiskaarten PLUS bijpassende enveloppen. Ideaal wanneer je even snel een set kaarten moet maken.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #papercrafting #cardmaking #stempelen #beginnenmetstempelen #kaartenmaken #boats #boten #varen #sunset #hobby #handgemaakt #snailmail #echtepostiszoveelleuker #post #postcrossing #denhaag #scheveningen #westland #poeldijk #sailinghome #congrats


Bovenop deze notecard heb ik een Whisper White cardstock bewerkt met inkt. De vogels heb ik er met Night of Navy op gestempeld, evenals de tekst.
De boot heb ik gestempeld, bewerkt met de blending pens, uitgestanst en opgeplakt met dimensionals waardoor alles wat diepte krijgt.
De zon heb ik gemaakt met 3 kleuren inkt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #papercrafting #cardmaking #stempelen #beginnenmetstempelen #kaartenmaken #boats #boten #varen #sunset #hobby #handgemaakt #snailmail #echtepostiszoveelleuker #post #postcrossing #denhaag #scheveningen #westland #poeldijk #sailinghome #congrats




Dit kaartje is goed en gemakkelijk te maken, je moet alleen even weten hoe ;-)
In één van de komende 6 weken zal ik 2 data plannen waarop ik een workshop met deze geweldige techniek zal geven. Houdt mijn blog en/of nieuwsbrief in de gaten voor meer informatie!


En wanneer je alles op elkaar plakt met dimensionals, wat rhinestones toevoegt en er een leuk touwtje gebruikt, krijg je dit kaartje:


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #stamping #papercrafting #cardmaking #stempelen #beginnenmetstempelen #kaartenmaken #boats #boten #varen #sunset #hobby #handgemaakt #snailmail #echtepostiszoveelleuker #post #postcrossing #denhaag #scheveningen #westland #poeldijk #sailinghome #congrats



Bedankt weer voor het langskomen! Ik hoop jou morgen weer te mogen begroeten bij een nieuwe dag en nieuw project. Tot gauw! :-)








Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten