maandag 15 juni 2020

Stempelkeuken Projectweek: InColors 2020-2022 dag 1

** Please use the Google Translate button on the right side of my blog to read in your preferred language or continue reading in Dutch **




Hi en welkom bij de eerste projectweek van 2020.
Een aantal jaar geleden zijn deze projectweken gestart, maar op een gegeven moment werd het even teveel, maar ze zijn weer terug!

Iedere week hoop ik jou te mogen inspireren met projecten rondom bepaalde producten of een bepaald thema.

Deze week staat in het teken van de InColors 2020-2022.
Deze komende week zie je iedere dag hier op mijn blog een nieuw project waarin de InColors centraal staan.


En omdat het maandag is, hebben we direct een MaMaNaMa te pakken :-)
Ofwel: Maak Maar Na Maandag.
Iedere maandag vind je hier een project wat ik direct uit de 2020-2021 Stampin'Up! catalogus of één van de mini catalogi heb nagemaakt. Zo zie je dat deze catalogus niet alleen als "verkoopgids", maar ook als inspiratiebron gebruikt kan worden.


Vandaag heb ik de labels welke je kunt vinden op pagina 23.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #ribbon #lovelyyou #labelmefancypunch #simplestamping #makeitmonday #caseinthecatalogue #incolors #incolors2022 #stamping #stempelen #basteln #knutselen #papercrafter #diy #handmadecards #labels #tags #denhaag #westland #rotterdam #heesterbuurt #kaartenmaken #cardmaking #cardmakersofinstagram #instacards #lovemyjob



Erg leuk om te maken!
Het was even een werk om de tekst te maken en daarna deze labels te ponsen, maar al met al is het goed gelukt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #ribbon #lovelyyou #labelmefancypunch #simplestamping #makeitmonday #caseinthecatalogue #incolors #incolors2022 #stamping #stempelen #basteln #knutselen #papercrafter #diy #handmadecards #labels #tags #denhaag #westland #rotterdam #heesterbuurt #kaartenmaken #cardmaking #cardmakersofinstagram #instacards #lovemyjob


Zowel de InColors als de stempelset en pons zijn nieuw.
En wanneer je de stempelset met pons direct samen aanschaft, krijg je ook nog eens 10% korting.
Ideaal die bundels en zo staan er nog een aantal in deze catalogus.

En wist je dat, wanneer je nu het Stampin'Up! starterspakket aanschaft, je een bundel GRATIS bovenop jouw korting mag uitkiezen?
Dat kan dus ook deze stempelset met pons zijn.
Ik vertel jou er graag meer over.



En dit zijn dan alle 5 de labels die ik heb gemaakt.

Wanneer je op één van de foto's klikt, zie je welke materialen ik heb gebruikt en kun je deze direct aanschaffen.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #ribbon #lovelyyou #labelmefancypunch #simplestamping #makeitmonday #caseinthecatalogue #incolors #incolors2022 #stamping #stempelen #basteln #knutselen #papercrafter #diy #handmadecards #labels #tags #denhaag #westland #rotterdam #heesterbuurt #kaartenmaken #cardmaking #cardmakersofinstagram #instacards #lovemyjob




Ik ben benieuwd wat je van deze leuke labels vindt.
Een reactie kun je altijd achterlaten onderaan deze blogpost.

Kom je morgen weer langs voor het volgende project? Ik hoop het :-)
Tot dan!


-------------------------------------------

Volg mij op Social Media:



--------------------------------------------


Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken.
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!
Klik op het plaatje om direct de gereedschappen te zien.






--------------------------------------------


Vind je de InColors, het Designer Series Paper en het lint wat Stampin'Up! in het assortiment aanbiedt geweldig, maar vind je het net teveel?
Dan heb ik de oplossing voor jou!
Doe mee met de InColor Club, de DSP Share of de Ribbon Share.
Klik op de onderstaande foto's en je komt op de pagina met meer informatie over desbetreffende share.








------------------------------------------------------------------------------------------





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig tijdens jouw bestelproces in de webwinkel? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com om jouw bestelling te plaatsen.
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten