woensdag 17 juni 2020

Stempelkeuken Projectweek: InColors 2020-2022 dag 3

** Please use the Google Translate button to read my blog in your preferred language or continue in Dutch **



Hi en welkom op mijn blog!
Leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen.
Deze week neem ik jou mee in de prachtige wereld van de InColors 2020-2022.

InColors zijn altijd 2 jaar in het assortiment van Stampin'Up! opgenomen. Daarna verdwijnen ze weer. Het is een mooie aanvulling op de 40 kleuren die Stampin'Up! heeft én het zijn veelal kleuren die je op dat moment veelvuldig in winkels tegenkomt.


Vandaag heb ik voor jou een kaartje welke gemaakt is met een kit als basis, of beter gezegd: een product medley.
Een product medley is een pakket met een stempelset, bijpassende stansen, bijpassend papier en nog meer leuks.

Dit jaar is het de "Boho Indigo" medley met als hoofdkleuren blauw en wit/creme.
Maar natuurlijk kun je ook andere kleuren gebruiken, dus zo gezegd, zo gedaan :-)



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #incolors #bohoindigo #productmedley #stamping #cardmaking #kaartenmaken #kartenbasteln #basteln #knutselen #kleur #interieur #handmadecards #handgemaakt #workshop #jade #echtepostiszoveelleuker #tropical #denhaag #westland #scheveningen #zomer #summer #simplestamping #lovemyjob #happycard #diecutting #echteinsta


De vazen uit deze stempelset heb ik in de kleuren Bumblebee, Misty Moonlight en Magenta Madness gestempeld.
Daarna heb ik deze uitgestanst met de bijbehorende stansen.
De bladeren heb ik uitgestanst uit Just Jade cardstock.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #incolors #bohoindigo #productmedley #stamping #cardmaking #kaartenmaken #kartenbasteln #basteln #knutselen #kleur #interieur #handmadecards #handgemaakt #workshop #jade #echtepostiszoveelleuker #tropical #denhaag #westland #scheveningen #zomer #summer #simplestamping #lovemyjob #happycard #diecutting #echteinsta


Dan nog wat tekst erop in de kleur Cinnamon Cider, wat rhinestones en voila.... kaartje is ook weer klaar :-)
Alle gebruikte producten kun je zien wanneer je op één van de foto's klikt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #incolors #bohoindigo #productmedley #stamping #cardmaking #kaartenmaken #kartenbasteln #basteln #knutselen #kleur #interieur #handmadecards #handgemaakt #workshop #jade #echtepostiszoveelleuker #tropical #denhaag #westland #scheveningen #zomer #summer #simplestamping #lovemyjob #happycard #diecutting #echteinsta



Ik ben benieuwd wat je van dit project vindt. Een reactie kun je onder dit bericht achterlaten.
Morgen vind je hier weer een nieuw project. Kom je dan ook weer een kijkje nemen? :-)



-------------------------------------------

Volg mij op Social Media:



--------------------------------------------


Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken.
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!
Klik op het plaatje om direct de gereedschappen te zien.






--------------------------------------------


Vind je de InColors, het Designer Series Paper en het lint wat Stampin'Up! in het assortiment aanbiedt geweldig, maar vind je het net teveel?
Dan heb ik de oplossing voor jou!
Doe mee met de InColor Club, de DSP Share of de Ribbon Share.
Klik op de onderstaande foto's en je komt op de pagina met meer informatie over desbetreffende share.








------------------------------------------------------------------------------------------





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig tijdens jouw bestelproces in de webwinkel? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com om jouw bestelling te plaatsen.
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten