vrijdag 7 augustus 2020

GSF Bloghop - Favourite Bundle

** Please use the Google Translate button on the right side of my blog to read in your preferred language or continue reading in Dutch **



Hi en leuk dat je weer bij een Global Stamping Friends bloghop komt kijken.
Deze maand hebben we het thema "jouw favoriete bundel" en oh oh oh.... wat is dat moeilijk geweest om er één te kiezen, want zeg nu zelf.... er is teveel keuze!


En omdat de nieuwe augustus/december mini catalogus ook deze week is uitgekomen, was het zelfs bijna onmogelijk om iets te kiezen.

Maar ik ben eruit gekomen, mede dankzij het weer van deze afgelopen en vooral komende dagen: "Nothing's Better Than".
Ik houd namelijk van cocktails! Alcoholvrije wel te verstaan overigens :-)
En vooral met dit tropische weer is het heerlijk om op een terras te zitten (ofwel wegens Corona op het balkon) met een cocktail naast je.


Je kunt zoveel met deze geweldige set. Ik was direct verkocht toen ik deze in de jaarcatalogus zag. Er borrelden - teveel! - ideeën op!



En aangezien het deze komende dagen behoorlijk heet wordt, want warm kunnen we het niet meer noemen ;-), vond ik het wel leuk om een stempeltje aan de binnenkant te doen.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #cardmaking #kaartenmaken #cocktails #mojito #nothingsbetterthan #summer #zomer #summernights #echtepostiszoveelleuker #papercrafting #stempelen #stamping #postcrossing #slakkenpost #handmadecards #handgemaakt #diy #workshop #scheveningen #denhaag #westland


Door te werken met het Fluid100 aquarelpapier, kun je prachtige overlopen met de inkt krijgen. Ik houd ervan om dit soort achtergronden te maken. En het fijnste is, is dat het helemaal niet zo heel erg veel werk is ;-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #cardmaking #kaartenmaken #cocktails #mojito #nothingsbetterthan #summer #zomer #summernights #echtepostiszoveelleuker #papercrafting #stempelen #stamping #postcrossing #slakkenpost #handmadecards #handgemaakt #diy #workshop #scheveningen #denhaag #westland

De cocktails heb ik met dimensionals opgeplakt. Gebruik jij deze 3d-plakkers vaak? Ik vind ze echt ideaal!


En alles bij elkaar krijg je dit kaartje. Heerlijk zomers, met zeer veel favoriete kleuren! Bermuda Bay, Magenta Madness en Daffodill Delight.

Wanneer je op alle foto's klikt, word je automatisch doorgelinkt naar mijn website waar je alle gebruikte materialen vindt. Makkelijk bij elkaar.
En scroll even helemaal naar beneden toe om de hostesscode/gastvrouwencode van de maand augustus te vinden waarmee je een leuk extraatje verdient :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #cardmaking #kaartenmaken #cocktails #mojito #nothingsbetterthan #summer #zomer #summernights #echtepostiszoveelleuker #papercrafting #stempelen #stamping #postcrossing #slakkenpost #handmadecards #handgemaakt #diy #workshop #scheveningen #denhaag #westland


En nu ik zo dit kaartje klaar heb, denk ik dat ik maar eens een heerlijke - alcoholvrije - cocktail ga nuttigen. Of zal ik het toch bij water met munt en limoen houden?

Heb jij een favoriet zomers drankje? Ik ben benieuwd.


Ook ben ik wel benieuwd wat je van mijn kaartje vindt, dus laat gerust een reactie achter.
Daarna is het tijd om door te hoppen naar Lisa Ann.

Ik hoop je snel weer terug te zien. Voor nu: drink veel water (of een heerlijke cocktail) en doe rustig aan met deze tropische temperaturen. Take care!







--------------------------------------------


Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken.
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!
Klik op het plaatje om direct de gereedschappen te zien.






--------------------------------------------


Vind je de InColors, het Designer Series Paper en het lint wat Stampin'Up! in het assortiment aanbiedt geweldig, maar vind je het net teveel?
Dan heb ik de oplossing voor jou!
Doe mee met de InColor Club, de DSP Share of de Ribbon Share.
Klik op de onderstaande foto's en je komt op de pagina met meer informatie over desbetreffende share.








------------------------------------------------------------------------------------------






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig tijdens jouw bestelproces in de webwinkel? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com om jouw bestelling te plaatsen.
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

9 opmerkingen:

  1. I love that watercolor wash background! Fantastic. And while mint and lime water is very refreshing, a nice sweet non-alcoholic cocktail is perfect for an occasional summer drink. Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Now I definitely want a cocktail (although mine would be a mocktail too)! Gorgeous card and the colours are perfectly paired with the bundle. Thanks for sharing x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just picked up a bag of frozen strawberries at Costco today. Hoping to barbecue this weekend out on the deck. Gorgeous card Angelique! And the colors are so bright and happy. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I nice glass of fresh squeezed lemonade is my summer beverage of choice, although I love a good fruit smoothie as well! The card is cute and bright, just as a summer card should be! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This was my favorite bundle, too. :-) On hot summer days, I love a good frozen lemonade...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just what I need - a drink! I love this bundle and your card

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card, Angelique. I love your water colouring. Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I really do love this set. Such a cute project!

    BeantwoordenVerwijderen