zaterdag 8 augustus 2020

Happy International Cat Day 2020!

** Please use the Google Translate Button on the right side of my blog to read on in your preferred language or continue reading in Dutch **


Hi!
Leuk dat je een kijkje komt nemen tijdens deze Internationale Kattendag 2020!

Uiteraard kon ik deze dag niet voorbij laten gaan, aangezien ikzelf 2 dametjes rond heb lopen.
Ik ben altijd al een kattenpersoon geweest en ben dan ook dolgelukkig met mijn dametjes. Het zijn echt mijn kindjes ;-)

Aangezien Stampin'Up! de geweldige Suite (bij elkaar passende producten) "Playful Pets" heeft (te vinden vanaf bladzijde 40 in de jaarlijkse catalogus), vond ik dit een mooi moment om een kattenkaartje te maken met deze producten.
Om heel eerlijk te zijn: met 1 product, namelijk het Designer Series Papier.

Deze suite heeft zowel voor de honden- als kattenliefhebber wat.
Maar ik ga natuurlijk voor de kattenafdeling :-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #playfulpets #pamperedpets #internationalcatday #catsofinstagram #kattendag #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #papercrafting #stamping #stempelen #hobby #diy #handmadecards #handgemaakt #denhaag #scheveningen #westland #stempeln #basteln #knutselen #worldcatday #papercrafter #craftersofinstagram #honden #dsp #handmade

Het roze cardstock heeft als naam "Flirty Flamingo". Het is en kleur die ik weinig, zeg maar gerust nooit, gebruik.
Maar zo in combinatie met dit Designer Series Papier vind ik het wel heel erg gaaf.

De tekst komt uit de stempelset "Tasteful Touches", een set die ik al veel gebruikt heb.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #playfulpets #pamperedpets #internationalcatday #catsofinstagram #kattendag #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #papercrafting #stamping #stempelen #hobby #diy #handmadecards #handgemaakt #denhaag #scheveningen #westland #stempeln #basteln #knutselen #worldcatday #papercrafter #craftersofinstagram #honden #dsp #handmade


En wist je dat er in het Designer Series Paper ook een "Grumpy Cat" zit? Gewoon té leuk! :-)

Al de gebruikte materialen zijn via mij verkrijgbaar, klik daarvoor op de foto's.

Wil je meer info of een bestelling plaatsen? Mail dan naar stempelkeuken@gmail.com

Bedankt weer voor het komen kijken. Je kunt uiteraard een reactie plaatsen wanneer je wat naar beneden scrollt. Altijd fijn om te weten wat jullie ervan vinden :-)

Tot gauw!





--------------------------------------------


Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken.
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!
Klik op het plaatje om direct de gereedschappen te zien.






--------------------------------------------


Vind je de InColors, het Designer Series Paper en het lint wat Stampin'Up! in het assortiment aanbiedt geweldig, maar vind je het net teveel?
Dan heb ik de oplossing voor jou!
Doe mee met de InColor Club, de DSP Share of de Ribbon Share.
Klik op de onderstaande foto's en je komt op de pagina met meer informatie over desbetreffende share.








------------------------------------------------------------------------------------------






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig tijdens jouw bestelproces in de webwinkel? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com om jouw bestelling te plaatsen.
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten